De Boekenwinkel.

11 2 0
                                    

Toen e bijna klaar waren met alle spullen kopen, kwamen ze in de boekenwinkel terecht voor de schooltoverboeken.

" Mam," zegt Eline. " Welke boeken hebben we nodig voor Zweinstein?"

De moeder haalt de brief uit haar kleine tasje en vouwt hem open.

Ze leest hem snel even door en zegt dan de namen van de boeken.

Samen liepen Eline en Rosaline naar een balie voor hun boeken.

" We hebben de schoolboeken voor hekserij 2 keer nodig," zegt Rosaline.

De vrouw achter de balie kijkt even op uit een notitieboekje, knikt kort en zegt: " Komt eraan" voordat ze de winkel ingaat voor de boeken.

Het was echt ongelofelijk dat er zoveel boeken in zo'n klein winkeltje passen.

De meiden kijken verbaasd rond in de winkel. Ze zijn onder de indruk van hoe alles geplaatst is in de winkel.

" Hoeveel boeken zouden hier zijn," vraagt Eline hardop aan niemand in het bijzonder.

" Geen idee," zegt Rosaline. " Ik denk wel meer dan duizend."

De vrouw kwam niet veel later terug met hun schoolboeken in twee tassen en gaf ze aan de twee meiden.

Eindelijk waren ze klaar met winkelen en konden ze gaan uitrusten.


~~~~~~

Hey, Lezers,

Sorry dat het zolang duurde voordat het volgende hoofdstuk kwam: We hadden allebei niet zoveel inspiratie voor dit boek.

Daarom zijn er een paar delen veranderd.

Veel leesplezier.

~the-Hogwartstwin

The Hogwarts-twin (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu