Adél
Dneska jsem šíleně natěšená na dnešní kino s Lukasem.
Těším se jak na něj tak i na ten film.
Je to premiéra!Ta bývá vždy nejlepší.
Šla jsem se osprchovat a nalíčit.
Dala jsem si řasenku,linky a lehké stíny.
K tomu tmavou rtěnku a bylo hotovo.
Pak už jsem si oblékla jen roztrhané rifle a tílko s delším šedým svetrem.
Nadechla jsem se zhluboka s pohledem stále upřesným na sebe do zrcadla.
Usmála jsem se a vyrazila před kino za Lukasem.
Bylo celkem chladno a tak jsem přidala do kroku."Ahoj Adušo!"Pozdravil mě Lukas a vybafl na mě ze zadu.
"Jaj...jsem se lekla Lukasi! "Začala jsem se smát a on se přidal.
"Tak co?Jak zní plán dne?"
Na chvíli jsem se zamyslela ale hned jsem měla napadá:"Takže nejdřív zajdeme do kina, pak na něco k obědu a pak zajdeme na večer zakopat na hřiště.Co říkáš?"
"Super nápad! " pochválil mě Lukas a koukl na hodinky.
"Adél už jsme měli byt v sále...šup šup."
Popohnal mě a lehce plácl fo zadku.
Koupili jsme ještě jeden střední slaný popcorn a Spěchali jsme na film.Odehráli poslední reklamu a film mohl začít.
Byla to boží akční střílečka.
Já i Lukas takoví filmu milujeme a když jsme se dozvěděli o téhle premiéře neváhali jsme a hned jsme sháněli lístky.Lukas si o mě při filmu opřel hlavu.Bylo to roztomilí takoví velcí Friendi!
V krabici od popcornu jsme se dotkly vlastních rukou.
Kdyby to bylo rande skončilo by to v polibku ale mi jsme se jen pořádně Zasmáli."Á...to byl libovej film!" Pochválil si Lukas.
"To jo...určitě musíme i příště a teď dělej mám hlad Luky!"
Zasmáli jsme se a vyrazili směrem k nějaké restauraci kde jsme si dali pizzu na půl.
Byl to asi nejlepší oběd na světě.
Tak jsme se Zasmáli jako nikdy dřív.
No u jídla se toho vždy hodně stane! XD
Nepřestávali jsme se nudit a šli jsme se projít.Mluvili jsme o všem možném a někdy i o Lukasově otci.
Bylo mi Lukase hrozně líto."Góóól"Začal křičet Lukas když mi na hřišti na kterém jsme byli dál gól.
"To ti oplatim."Zaculila jsem se a vyměnila jsem se s Lukasem.
"Pozor a...střílím."Kopla jsem do balónu který rotovat směrem k Lukasovi.
Už jsem myslela že ho chytne ale proklouzl mu pod nohama a vpadl do brány.
"Jés Bitches"
Začali jsme se smát a povalili jsme se na zem.Lukas
Dnešní den byl vážně Skvělí.
Kino,oběd,procházka i fotbal no a teď nezbývá nic víc než se vrátit "Domů".
Rozloučili jsme se s Adél a já zamířil domů.
Otevřel jsem dveře a divse bohu bylo ticho.Nikdo nařval nikoho jsme neviděl.
"Haló...je tady někdo? "
Nikdo se neozíval.
Vešel jsem k máme do ložnice a ležela tam.Navíc spala, otec byl nejspíš na nějaké schůzce nebo určitě s nějakou děvkou.
Nesnáším toho kreténa.
Pomalu jsme zavřel dveře od mami pokoje a zamířil jsem k sobě kde jsem se pokusil usnout ale moc to nešlo.Mam plnou hlavu pičovin.
Kolem dvou ráno jsem ale přece jen spánku podlehl...
ČTEŠ
Miluj mě Prosím!
RomanceSnažil se dny,měsíce roky o to abych ho políbila a měla s ním tu oboustrannou záležitost jménem láska! Povede se mu to?