Adél
Mamky odešli dopoledne nakoupit a tak jsem zůstal sama doma s Lukasem.
Vešla jsem do našeho zatím společného pokoje.
On tam seděl na přistýlce a hleděl do mobilu.
Vypadal hrozně zamyšleně chtěla jsem zjistit co se stalo a proč je takoví zařazený tak mi nezbývalo nic víc než se zeptat.
"Lukasi."
"Ano?"
Zněl podivně.
"Jsi v pohodě? Stalo se něco?"
"Eeee "Zamyslel se Lukas a pak teprve zvedl hlavu od mobilu.
"Ne ne.Všechno je v pohodě!"
Usmál se a obejmul mě okolo ramen
"Dobře."
Usmála jsem se.
Sice jsem mu to moc nevěřila ale co už.Ten se jen tak nepřizná.Chvilku jsme mlčeli a hleděli před sebe.
Byla jsem u něj tak blízko že jsem cítila jeho velmi rychlí tep.
Jeho ruka začal pomalu sjíždět s mého ramene dolů a jela na mé záda.
Postupoval níž a níž až jsem to nevydržela a cukla jsem sebou.
Vstala jsem z postele a zeptala jsem se:"Tak...co budeme dělat?"
Byla jsem v šoku s toho pomyšlení na to že mi Lukas jel pomalu na zadek,ale třeba to on tak nemyslel.
"Nó...co se jít projít?"
"Dobrej nápad tak já se zajdu obléct a jdeme!"Oblékla jsem se a s Lukasem jsme vyrazili na dlouhou procházku která se táhla krásným jarním parkem kvetoucím parčíkem.
Vonělo to tam a byla to nádhera.
S Lukym jsme si povídali o všem možném.
Nejdřív jsme řešili čokoládu(Jak moc je dobrá a jemná)
A od ní jsme došli až k probírání hororů a různých filmů.Lukas
Když ke mě Áďa přišla do pokoje držel jsem v ruce mobil a přemýšlel jsem nad velkým rozhodnutím.
Měl jsem holku a tak jsem přemýšlel nad tím jestli vážně miluju Adél.
A....došlo mi že....Ano.
Kvůli ní jsem to s mojí bejvalou musel ukončit.
Díky Adél jsem teprve poznal co je to láska.
Vážně miluju ji celou.
Pravdu o tom proč jsem byl zamýšlený jsem jí říct nemohl a tak ještě štěstí že se dál nevyptávala.Po chvilce jsem ji obejmul kolem ramen a ucítil jsme její vůni.
Rozvášnil jsem se nad myšlenkou jak ji líbám její nádhernou pusu a tak jsem začal rukou sjíždět na její zadek ALE....bezmyšlenkovitě.
Ta ruka tam prostě vážně jela sama.VÁŽNĚ!!!
Ještě že ucukla.Napadlo nás si zajít na procházku.
Vážně se povedla.Vybrali jsme krásnou trasu kterou jsme probloudili celé odpoledne.Když jsme se vrátili domů mamky už byli doma a stály u ploten.
Jejich jídlo krásně provonělo dům.
"Hmm...holky vi jste šikovný kuchařky!"
Pochválil jsem mamky.
Všichni jsme se začali smát a rvát si do pusy to velice dobré jídlo které naše úžasné mamky připravily.*****************
"Je čas jet!"Zakřičela Teta Elis a všichni jsme naskočili do auta.
Jely jsme do obchodního centra na nějaký drink.
Autem jsem z okénka sledoval lidi v autě a přemýšlel jsem o čem asi oni přemýšlí.
Tak jsem se nad nimi zamyslel až jsem si ani neuvědomil ze už stojíme před nákupním centrem.
"Woow."
Bylo to obrovské centrum a ne jen z venčí ale i ze vnitř.
Vešli jsme do vnitř a vyhlédli jsme si nejlepší bar co tam byl.Pokračování příště...
ČTEŠ
Miluj mě Prosím!
RomanceSnažil se dny,měsíce roky o to abych ho políbila a měla s ním tu oboustrannou záležitost jménem láska! Povede se mu to?