Adél
Teta Denisa se musela rozejít s otcem Lukase a jejím manželem.
Byl to v celku jednoduchý proces.
Nahlásili jsme ho na policii za domácí násilí a už nikdy jsme ho od té doby neviděli.Zavřeli ho na dost dlouho.
Teta Denisa a Lukas se přestěhovali do našeho domu.
Lukáš měl pokoj se mnou a mamky Špály taky spolu.
Ano vím že to vypadá trochu jako lezbická rodina ale zatím není místo kde by mohli všichni spát. A navíc nikomu to nevadí.
Provedla jsem Lukasem po celém domě ukázala jsem mu koupelnu,kuchyň,šatnu,Špajz a naši obrovskou zahradu kde jsme se posadili na lavičce pod plmou a začali jsme si povídat.
"Jsem rád že to všechno vyšlo!"
"Já taky Lukasi a to moc.Navíc teď jsme skoro jako bratr a sestra!"
Zasmála jsem se.
"To mas Pravdu Adušo."
Zasmál se i Lukas.
"Co budeme dělat dál?"
Napadlo mě.
"Kouknem na Nějakej film? "
Napadlo Lukase a mě se ta myšlenka hned zalíbila.
"Super nápad!"
Odebrali jsme se ke mě do pokoje teda k nám do pokoje a pustili jsme si na notebooku film který jsme položili na židli.
Mi s Lukasem jsme si sedli na moji postel a opřel jsme se zády o zeď aby se nám na film koukali pohodlněji.
Lukas
Už od začátku co jsme si s Áďo pustili film jsem ho nevnímal.
Nevnímal jsem celí svět okolo kromě Adél.
Hleděl jsem celou dobu jen na ní.
Na začátku filmu si o mě opřela hlavu a ja mel snadnější způsob jak na ni Nenápadneji koukat.
Když na mě ležela cítil jsem podivný pocit.Srdce mi tlouklo o dost rychleji,byl jsem s toho nějaký nervózní a nemohl jsem na ni přestat koukat.
Nikdy jsem ji takhle neviděl.
Byla krásná,taková veselá taková jiná.
Tenhle pocit už znám...co to se mnou sakra je!?
Nedokázal jsem od ní odtrhnout pohled.Sledoval jsem její krátké modré vlasy jak se mi rozprostírají po rameni a její modrozelené oči co bystře sledují film.Když film skončil sundala ze mě hlavu a podívala se na mě.Konečně jsem viděl ten obličej celí.
Měla oslabenou rudou pravou tvář.Zasmál jsem se tomu.
"Čemu se směješ?"Zeptala se.
"Máš o de mě otlačenou tvář."
Sáhl jsem ji jezdím prstem na místo kde to měla rudé a Adél sčervenala úplně.
zasmál jsem se a Aďa pak taky.Vzala mě za ruku a řekla.
"Jsem unavená co ty?"
"Já taky."Řekl jsem i když jsem nebyl.
"Tak si půjdeme lehnout."
"Dobře"
Každý jsme provedli večerní hygienu a záleží jsme do postelí.
Byla tma a do ní už se jen ozvalo:"Dobrou Lukasi mám tě ráda."
"Dobrou Áďo a..já tebe taky."
A potichu pro sebe jsem si dodal:"A to moc!"
ČTEŠ
Miluj mě Prosím!
RomanceSnažil se dny,měsíce roky o to abych ho políbila a měla s ním tu oboustrannou záležitost jménem láska! Povede se mu to?