Merhabaa, benim adım Ezgi ben on iki yaşında İstanbul'da yaşayan bir kızım. Biz üç kardeşiz benim bir kız birde erkek kardeşim var. Adları Ceylin ve Batu. Ceylin beş yaşında Batu ise altı aylık... Neyse ben size biraz kendimden bahsedeyim ben kibirli insanlardan nefret ederim. Benim için dost olacaksa beni sevmeli, sırlarımı tutmalı ve ne olursa olsun benim can dostum olmalıdır.
Yine bir pazar sabahıydı kardeşim Ceylin kalkmış bizi uyandırmaya çalışıyordu. Ama her zamanki gibi Ceylin"Ablaaa, hadi kalk..." diye kulağımın dibinde bağırıyordu. Ben kalkıp kızdığımda ise tekrar yapıyordu. Bundan sonra kızmamaya karar verdim belki bağırır bağırır sonra susar diye bekledim. Tahminim doğru çıktı bağırdı ama kalkmayanı görünce yatağına girdi. Kısa sürede uyumuştu zaten. Bir iki saat sonra annem yemek hazır deyip bizi uyandırdı bizde mecbur kalktık.Ben"Anne Batu uyandı mı?" dedim.Annem"Neden sordun?"dedi. "Sabah Ceylin yine kalkmış beni kaldırmaya çalışıyordu. Belki sesine uyanmıştır."dedim."Peki, bakarım." dedi.Kahvaltımızı yapıp salona geçtik. "Babacığım, ailecek bir yerlere gidelim mi? " dedim."Tmm, kızım ben güzel yerler bulayımda öyle gidelim." dedi. bende kafa salladım tam o anda ev telefonu çaldı. Annem ben bakarım deyip telefonu açtı bize bakarak şaşkın bir yüz ifade ediyordu."Gerçekten mi? Çocuklar buna çok sevinecek..." diyordu. Biz anneme bakarak ne olduki diyorduk."Tmm, ben şimdi kapatıyorum. Sonra konuşuruz."dedi telefonu kapattı. Bize döndü "Sevgi teyzengil geliyo"dedi. Biz resmen havalara uçtuk nedeni ise Sevgi teyzemi o kadar çok seviyordukki anlatamam ve onları bir senedir görmedik çünkü onlar Ankara'da yaşıyor. Ben"Anneciğim ne zaman gelecekler? "dedim. Annem"Bu akşam burada olurlar." dedi. Biz kardeşimle birbirimize bakıp alkış çaldık. Babamla annemde bize bakıp güldüler. Annem"Ezgi hadi gel Batu'nun mamasını veriyimde yedir." dedi. Bende kafa salladım mutfağa gidip biborunu aldım. Batu'nun yanına gittim gittiğimde Batu beşşikteki oyuncaklarıyla oynuyordu. Beni görünce resmen beşşikten atladı. Ben"Ablacığım bekle geldim." deyip kucağıma aldım. Ama Batu benim için üstüme atlamamıştıki elimdeki mamaya atlamıştı tabi ben bozuntuya vermedim...
İNŞALLAH SİZE HİKAYEMİ BEĞENDİREBİLMİŞİMDİR.ÖNERİLERİNİZ VARSA YORUMLARDA BEKLİYORUM.
VE BEĞENİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUMM ♥