Ceylin'de babama bakarak kafa salladı. Babam "hadi gelin salona geçelim" dedi. Biz odamdan çıkarken Batu uyandı babam "siz geçin ben alırım" deyip Batuyu kucağına aldı o da geldi salona geçtik ben "anne teyzemgil ne zaman gelecekler akşam oldu işte" dedim annem "bende bilmiyorum herhalde biraz sonra gelirler" dedi. Ben mutfağa gidip yemeğe baktım çok güzel görünüyordu. Balkona çıktım dışarıyı izlerken bir mor araba geldi arabanın kapılarını açdılar "bunlar teyzemgiiil" diye bağırdım. Ceylin yanıma gelip "geldiler mi?" dedi ben bir şey demedim sonra annem gelip "Ezgicim geldiler mi?" dedi bende "evet anneee" dedim. Ceylin balkondan aşağı teyzemin kızı Azra'ya "Azraaa"diye bağırdı. Teyzemde "bekle teyzecim geliyoruz"dedi ben babamın yanına gidip "geldilerr" dedim. O da Batuyla birlikte geldi. Kapı çaldı hemen ben koşarak açtım "hoş geldiniz" deyip teyzeme sarıldım Ceylin'de Azra'ya sarıldı. Annem "çocuklar biraz bekleyin içeri girsinler" dedi ben sarılmayı kestim herkes içeri girince kapıyı kapattık. Ceylin teyzeme sarıldı babam "hoş geldiniz" dedi. Ben teyzemin eşi Tarık eniştemin kucağına atladım o da "tamam tamam özledinizde biraz sakin olun" dedi. Sonra annem teyzemle konuşurken ben teyzemin oğlu Ege'ye bakarak "kuzen" hoş geldin deyip sarıldım o da "sonunda beni gördün önce ilk bana sarılırdın ama şimdi en son bana sarıldın" deyip güldü bende "arada öyle olur" deyip bende güldüm. Ardından Azra "ablacımmm, seni çok özledim" dedi bende "bende seni özledim bitanem" dedim. En sonunda sarılmalar öpmeler bitti. Babam ve eniştem salona geçti annemgilde mutfağa geçti. Bende kuzenim Ege ile odama geçtik. Ege "oo kuzen halın süpermiş" dedi bende "baş belası kardeşim yüzünden değiştirdik" dedim. O da "baş belası kardeşin kim?" ardından "sormam hataydı tabiki Ceylin'de ne yaptı ki?" dedi bende "hanım efendi kendi odası yokmuş gibi benim odamda boyama yapmış onla da yetinmemiş halımı boyamış" dedim o da "şimdi anlaşıldı neyse gel teyzemgilin yanına gidelim" dedi. Bende kafa salladım. Mutfağa gittik Ege "oo teyzem yine yapmış lezzetli yemeklerini" annem "ayy Ege başlama yine Ezgi sende Batu'nun mamasını yedirsen olur mu?" dedi. Benim evet dememe kalmadan Ege "olur mu ya burada abisi varken ablasına iş düşmez" dedi. Bende "canıma minnet git yedir" dedim. Ege mamayı alıp koşarak gitti. Ben "teyze ya seni çok özledim" deyip sarıldım. O da "enişten sana bir şey yaptırmıştı istersen yanına git iste" dedi. Bende kafa sallayıp salona gittim. Ege Batu'nun mamasını yediriyordu. Babamla eniştemde bir şeyler konuşuyorlardı. Ben eniştemin yanına oturdum eniştem"ne oldu bir şey mi diyeceksin?" d Bende "bana ne aldın" dedim eniştemde "şimdi anlaşıldı" deyip gülerek valizin yanına gidip hediye poşetine sarılı bir şey çıkardı bende heyecanla bakıyordum bana "gelde salonda bak" dedi. Salona geçtik poşetten tahta bir kalp çıktı ama kalbin üstünde tüm kuzenlerin isimleri yazıyordu. Ege "aynısından benimde var" dedi. Eniştemde "tek sizde değil tüm kuzenlerinizde olacak" ben "çok sağ ol eniştecim. Baba bak ne güzel dimi" dedim. Babam "evet bak eniştenin kıymetini bil" deyip güldü ben mutfağa gidip anneme gösterdim o da aynı şeyi söyledi yani çok güzel olmuş dedi. Teyzem "Ezgi Ceylingil nerede?" dedi. Ben "odadadırlar" dedim.
YORUM VE BEĞENİRSENİZ ÇOK MUTLU OLURUMM
LÜTFEN OKUMAYA DEVAM EDİNNN ☻☻