__2__

28 3 1
                                    

          Eveeet sonunda Batu'da doydu. Batuyu yere koyup odama gittim. Kapıyı bi türlü açamadım odadan takır tukur sesler geliyodu "kim var açınn" diye bağırdım gürültüme babam geldi ben "sen hala gitmedin mi" dedim o ise "evet gitmedim ama sen niye bağırıyosun" dedi bende tam anlatcakken annem gelip "odadaki Ceylin" dedi. Ben "ya ben nasıl bilemedim. Ceylinn aç kapıyıı" diye bağırdım o ise "bi dakikaa" dedi. Ama ben bekliyemedim gidip odamın anahtarını alıp kapıya taktım kapıyı bi açtım bide ne görelim resmen tüm halı boya içindeydi ben o an Ceylin'e bi baktım "abla özür dilerim" deyip durdu. Annem Ceylin'i kucağına alıp gitti ben ise bu saf kardeşimin boyalarını elime alıp kırıyodum babam "yapma Ezgi" dedi ben hala devam ettim babam aynı şeyi bağırarak yeniden söyledi ben ise korkup elimdeki boyaları yere koydum ve "baba ya Ceylin halıma neler yapmış ama ona hiç bişey demiyosun" dedim o da "halı önemli değil boşu boşuna kardeşini üzme" dedi. Bende yatağıma yatıp "gider misin" dedim o da kapıyı hafifçe kapatıp gitti. Kendimce saf Ceylin vb. laflar söylüyodum. Annem "Ezgii bi yanıma geel" dedi tabiki ben hiç umursamadım. Aynı şeyi bi iki kez daha söyledi bende kalkıp "efendiiim" dedim sonrasında ise "yanıma gel" diye cevap aldım. Ses mutfaktan geliyodu gitdiğimde annem ocağın başında "akşama sence hangi yemeği yapayım" dedi bende "bilmem istediğini yap" dedim balkondan Ceylin çıkarak "bence fırında patatess yap" diye cevap verdi bende "ama annem sana değil bana sordu" dedim ardından "anne halım ne olacak" dedim annemde "yenisini alırız" dedi bende "ne zaman alıcaz akşam teyzemgil gelicek" dedim annemde "daha zaman var alırız"  bende "Ceylin gel odamdaki boyalarını al" Ceylin "almıyacağım" dedi bende "ne almıyacağım gelip o boyalarını al yoksa hepsini çöpe atarım. Allahtan bi anaokuluna gidiyosun ya başımıza çıktın" dedim. Annemde "yeter artık susun biraz Ezgi sende odanı bırak ben gelip temizlerim" dedi bende "hayır annecim sen değil Ceylin temizleyecek" dedim annem "bana bakarak sus dedim" dedi. Bende bağırarak "yeter ya sanki kendi odası yokmuş gibi gelip benim odamda boyama yapıyo üstüne bide halımı boyuyo ve babamda sende hiçbir şey demiyosunuz ama aynısını ben yapsam ikinizde bana kızıp hatta ceza bile verirsiniz..."annem "Ceylin odana git" dedi o ise "ya hayır gitmeyeceğim" dedi annemde parmağıyla kapıyı gösterip "odana dedim" dedi oda koşarak gitti annem bana bakarak "sen Ceylin'in kalbini kırıyosun. Halını yenileyebilirsin ama kardeşinin kalbini yenileyemezsin ve işte senden özürde diledi daha ne yapsın" dedi bende "hep aynı laflar artık ben bıktım bunları söyleyeceksen ben gitcem" dedim annem "hayır hiçbir yere gitmeyeceksin yanımda otur yoksa sen şimdi gidip kardeşine neler neler yaparsın" dedi. Bende "of anne offff" deyip sandalyeye oturdum "anne babam gitdimi" dedim o da kafa salladı beş on dakika sonra Batu emekliyerek mutfağa girdi ben kucağıma alıp sandalyeye oturdum ve onu yatırıp salladım oda hemen uykuya dalmıştı ben "anne izin verirsen Batu'yu benim yatağıma koyabilir miyim" dedim oda kafa salladı odama giderken salonda Ceylin yere yatmış ağlıyodu ben hiç umursamadım odama gidip yatağıma Batu'yla birlikte yattım sonra odama biri geldi ben ayak seslerinden kimin olduğunu anlamıştım o kişi Ceylin'di ben uyuma numarası yaptım ve o da kapıyı açık bırakıp mutfağa gidip "anne ablam Batu'yu benden daha çok seviyo" dedi annemde kılasik olarak "nerden çıkardın bunları tatlım" filan dedi. Bende gözlerimi kapadım, uyumuştum. Kapı çaldı bende kapı sesiyle uyandım uyandığımda annem odamı temizlemişti kapıyı açmaya giderken Ceylin'de mutfaktan çıktı bende "Ceylin giit" dedim o da gitdi kapıyı açınca babam elinde sarılı bi halı ile geldi. Bende "hoşgeldin babacığım elindeki halı benim odam içinmi" dedim oda "evet gel serelim" dedi. Odama gittik Ceylinle annemde geldi. Halıyı serdik ve halının üstünde ailecek çekindiğimiz bir resmi basmışlardı babam "nasıl olmuş" dedi annem "süperrr" bende "çok teşekkür ederim babacığım çok güzel olmuş" dedik babamda Ceylin'e bakarak "bundan sonra daha dikkatli kullanıyoruz" dedi.


OKUMAYA DEVAM EDERSENİZ ÇOK MUTLU OLURUMMM.

SİZİ SEVİYORUM....♥                           






Ailem ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin