İlk profesyonel menajeri olan Cliff Fabri onu ilk kez Kingston Ontario'daki bir kitapçıda şarkı söylerken keşfetti.16 yaşındayken, Arista Records adlı müzik firmasının bir temsilcisi olan Ken Krongard, şirketin patronu Antoni Reid ile görüşmesi için Lavigne'i davet etti. Reid, Avril ve arkadaşlarını New York'da dinleyip beğenince Avril'in ilk albümü kaydedildi ve tamamlandı.
Let Go 4 Haziran 2002'de Amerika'da satışa sunuldu. Kanada Avrusturalya ve Birleşik krallık listelerinde 1 numaraya kadar çıktı.Bununla birlikte Birleşik Krallıkta zirveyi yakalayan en genç bayan solist oldu.Albümün çıkmasından bir ay sonra Multi-Platin albüm sertifikası aldı.Çıkışından sonraki 6 ay içinde 4 kere daha platin albüm sertifikası aldı.Albüm dünya çapında 15 milyondan daha fazla sattı (bir çok sanatçının 3 yada 4 albümde elde ettiği rakam). Albümle birlikte çıkan 4 single dan biri olan Compicated Avusturalya listelerinde 1 numara oldu, ABD'de ise en fazla 2. sıraya kadar çıktı,Kanada'da en fazla satan single olarak zirveye ulaştı ve Complicated radyolarda en fazla çalınan şarkı olarak 11 hafta üst üste zirvede kaldı.Albümdeki diğer single larda en az bunun kadar başarılıydı Sk8er boi çıktıktan hemen sonra Avusturalya ve ABD'de 1. sıraya yükseldi.I'm with you ABD ve Birleşik Krallıkta zirveye ulaştı.Losing grip ise Tayvan ve Şili'de 1 numara oldu.bu albümün ardından MTV müzik ödüllerinde En iyi yeni bayan şarkıcı ödülünü aldı. 2003'de Juno ödüllerinde adaylığının olduğu 6 daldan Dünya Çapında En Çok Satan Kanadalı Şarkıcı Ödülü'nü aldı.Grammy ödüllerinde 8 dalda aday gösterildi ve Complicated şarkısıyla Yılın Şarkısı ödülünü ve En İyi Çıkış Yapan Bayan Şarkıcı ödülünü aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avril Lavigne Müzik Kariyeri
RandomAvril Lavigne ' nin müzik kariyerini merak ediyorsanız yazılarımı okuyun lütfen sorularınız için bana twitterdan ulaşabilirsiniz kullanıcı adım burdakiyle aynı xx