Under My Skin

52 2 1
                                    

Avril'ın 2. albümümü olan Under My Skin 25 Mayıs 2004 te çıktı. Albüm ABD, Birleşik Krallık, Almanya, Japonya, Avusturalya, Kanada, Meksika, Arjantin, İspanya, İrlanda, Türkiye, Tayland gibi ülkelerin listelerine birinci sıradan giriş yaptı. Albüm çıkışından 1 hafta sonra ABD'de 380.000 kopya satmıştı bile. Albümde yer alan şarkıların çoğunu Avril kendisi yazdı.Ancak bazı şarkılarda ona Kanadalı söz yazarı Chantal Kreiazuk ve Evanescence'in eski gitaristi Ben Moody eşlik etti. Bazı şarkılarda en yakın arkadaşlarından Evan Taubenfeld ve Raine Maida gibi kişiler katkıda bulundu. Albümün prodüksüyonunda Butch Walker ve Don Gilmore yer almıştır. 

Albümden çıkan ilk single Don't Tell Me Arjantin ve Meksika'da zirveye yerleşti. ABD ve Kanda'da ilk 5'e girerken, Avusturalya ve Brezilya'da ise ilk 10'a girebildi. Albümdenn çıkan ikinci single My Happy Ending de ilk single kadar iyi bir başarı gösterdi. Ama albümün 3. single ı olan Nobody's Home bu single lar kadar başarı getiremedi. ancak bazı listelerde ilk 40'a yükseldi ve Bilboard 100 de 41. sıradaydı. 4. single He Wasn't Birleşik Krallık ve Avusturalyada çıktı bu ülkelerde ilk 40'a girdi. Son single olarak Fall To Pieces yayınlandı ama bu single da pek başarı gösteremedi. Bu albümün başarıları sonucu World Music Ödülleri'nde 2004 yılında en iyi albüm satan Kanadalı bayan şarkıcı ödülünü aldı. 2005 yılında Juno Ödüleri'nde 5 dalda adaylığı vardı ve bunların 3 ünden ödül alabildi : Yılın Bayan Şarkıcısı, Yılın Pop Albümü, Hayranların Seçimi. Nickelodeon Kid's Choice Ödülleri'nde En sevilen Bayan Şarkıcı ödülünü aldı. Avril daha sadece iki albüm çıkarmasına rağmen bu iki albüm 25 milyondan fazla kopya sattı. 

Avril, yeni albümünü tanıtma amacıyla 2 Mart 2004'te başlayan 21 şehri kapsayan bi turneye çıktı. Turne Kanada ve ABD kapsamındaydı ve Minnesota'dan başlıyordu. Her performansında yeni albümünde yer alan şarkıların akustik versiyonlarınıda seslendirdi. Turne çok sevildi ve başarılı oldu. Bu turnede Avril'ın akustik performansları bir albümde toplandı ve ABD'de bazı müzik albümü satan yerlere dağıldı. 

2005 yılında Avril sürekli turnelerde yer aldı. Bununla birlikte oyunculuk kariyerinede önem verdi. 2006'da Over The Hedge filminde seslendirme yaptı, 2006-2007 yılında Fast Food Nation ve The Flock filmlerinde oynadı. Ayrıca modellikte yaptı. 2006 da Torino İtalya Kış Olimpiyatları kapanış töreninde 2010 yılı kış olimpiyatları tanıtımı için Who Knows adlı şarkıyı seslendirerek Kanada'yı temsil etti.

Avril Lavigne Müzik KariyeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin