Capitolul 1

1.9K 172 14
                                    

     Ruxin Novak   

     Privesc cum se ridică, ascultând în tăcere multitudinea de conversaţii din jurul ei. Puteam spune că asculta cu atenţie, cu toate că pentru oricine altcineva aceasta părea plictisită. Da, e una inteligentă, ascultând detaliile unirii companiilor şi alte afaceri. Intrigat, mă întreb cu ce se ocupă. Nu are aspectul unei femei de afaceri reci şi nemiloase. Ea era frumoasă, chiar splendidă, dar machiajul minimal şi părul necoafat o făcea să iasă în evidenţă printre costumele croite şi coafurile care o înconjurau. Ai putea spune că nu voia să atragă atenţia asupra ei, mai de grabă preferând să fie privită ca un accesoriu în cameră decât să iasă în evidenţă.

      Văd un prieten vechi, Brennan Fisher, cum se opreşte în mijlocul drumului şi o priveşte. Nu se deranjează să-şi ascundă interesul, ceea ce este destul de neobişnuit din partea lui. În mod normal, menţine mai mult control şi tact decât atât. Surâd când ea nu-i observă atenţia. Nu este primul bărbat de aici care încearcă să se angajeze într-o conversaţie cu ea, dar fiecare dintre ei sunt izgoniţi de una din cele două femei, care sunt sigur că au însoţit-o la eveniment. Rânjetul meu se lărgeşte când văd că nici de data asta nu este diferit. Brennan este interceptat de Cindy Prescott, o lipitoare în această mare de bărbaţi eligibili, la fel ca mama ei. Urăsc lipitorile şi Cindy Prescott e una din cele mai rele. Brennan încearcă s-o îndepărteze de braţul său în timp ce aceasta îl conduce spre bar, frustrarea lui evidentă când nu o poate zdruncina. Mi-ar fi milă de el dacă nu ar fi fost după obiectul intrigii mele. Nu înţeleg cum ea putea fi cunoştinţă cu femei atât de disperate ca Susan şi Cindy Prescott. Îi cunosc pe William Prescott, soţia şi fiica lor de ani de zile, dar nu am văzut acest înger înainte. Poate că este o rudă îndepărtată.

     Nu e mult până Josh Augustine se opreşte în faţa ei, câştigându-i atenţia. O văd zâmbindu-i cordial, dar înainte să se poată introduce, Susan Prescott îl trage după ea, insistând s-o prezinte unor oameni de afaceri. Josh îi zâmbeşte lui Susan, cedând şi lăsându-se să fie tras. În mod surprinzător, femeia nu este deranjată că Susan l-a furat pe Josh, dacă e ceva pare a fi uşurare. Cât de fascinant. Femeia asta a fost abordată de doi moştenitori foarte doriţi, iar ei puţin îi păsa. Deci, de ce e ea aici? Încep să mă apropii de ea, acum că cele două femei sunt distrase de Brennan şi Josh. Îşi ridică capul uşor şi îi evaluez înfăţişarea în timp ce mă apropii de ea. Părul ei blond şi lung este drept, cu un mic val. Pielea ei este uşor bronzată, dar nu de la un solar. Îi place în aer liber? Poate e băieţoasă. Îmi cobor privirea spre silueta ei suplă şi rochia ei simplă roz şi imediat îmi ajustez analiza. Poate fi o fugară, dar nu se poate ca rochia ei de un roz pal să fie purtată de un băieţoi. Ea este dulce şi inocentă, nu are nicio idee cine sunt aceşti oameni.

     -Bună, spun în semn de salut câştigându-i atenţia. Capul ei se ridică spre mine brusc, surprinsă, este evident că nu mi-a observat apropierea.

     -Bună, răspunde politicoasă.

     -Trebuie să întreb, de ce te afli aici?

     -Mă scuzi? întreabă ea, confuză de întrebarea mea directă şi poate chiar un pic insultată.

     -Nu eşti ca celelalte femei, agăţându-se de cineva care valorează mai mult de opt cifre. Deci, de ce te afli aici? îmi reformulez întrebarea.

     -Asta fac ele? întreabă ea neîncrezătoare, uitându-se în jur ca şi cum în cele din urmă a rezolvat o enigmă.

     -Da, şi tu eşti aici pentru că? întreb din nou.

     -Tata mi-a cerut să vin, răspunde ea într-un final.

     -Tatăl tău?

     -William Prescott.

Loving Blackmail - tradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum