1.Bölüm

245 13 19
                                    

Selin
Hayatımı geçirdiğim yeri bırakacağımı düşünmeleri çok saçma .Ben burasını herşeyden çok seviyorum.Bu düşünceler hep aklımdaydı.Anaannemin yemekleri,çocukluğumun sokaklar ve ilk oyuncağım.Hepsi buradaydı.İlk heyecanım ilk dostum belkide hayallerimin ilk gerçek olduğu yerdi burası.Şimdiyse bana buradan ayrılmamı söyleyen bir annem var.Burası benim tamamıyla "ben" olduğum tek yer Gölyazı.Babamın bizi terk ettiği,gitmeden önce bana bıraktığı küçücük bir oyuncak,beraber yaptığımız ağaç ev,beni öperek "Uyandın mı canım kızım?" Dediği o günler.Geri gelsin diye herşeyi yapardım.Şuansa yapabildiğim tek şey denizi ayaklarım altına alıp ağaç evimde babamın bana verdiği oyuncak maymuna sarılmak.Ve düşünmek.Herşeyi.Belkide gözlerimdeki baba özlemini,çaresizliği.Sana ayrılan sürenin sonuna geldik gölyazı.Ağaç evden aşağıya inmeye niyetim yoktu.Seviyordum burayı.Denizin kokusunu sonkez içime çektim.
"Hadi Selin,büyü sona erdi.Dünyaya dönme vakti."
Annemin yanına geldiğimde elinde bir çanta vardı.
"Haydi Selin,hazırlan artık."
Cesaretimi topladım ve
"Anne gitmek istemiyorum"
Annem derin bir iç çekti.
"Herşey istediğimiz gibi olamaz kızım.Öyle olsaydı bu dünya çok güzel olurdu inan."
"Anne n'apacağız orada?"
Ses gelmedi.
"Anne."
Dedim yanına yaklaşarak.Elinden tuttum.
"Nolur" dedim yalvarırcasına.
"Ah be kızım.Şuan buradan gitmeliyiz.Yeni bir hayata başlamak istemez misin?Hem geleceğin içinde önemli bu"
"Ben geleceğimi geçmişime bağlı yaşamak istiyorum.Kökleri geçmişte olan bi gelecek istiyorum.Ben burasını istiyorum ve o okuldaki con-conlar inan umrumda değil anne!"
"Yeter Selin!Birkez olsun dinle beni!Annenim ben senin ve sen daha genceciksin.Senin geleceğin benim için önemli.N'olur üzme beni ve bavulunu hazırla."
Oflayarak çıktım merdivenlerden
"Anneye oflanmaz çarpılıcan"
O sırada yere yapışmam bir oldu.Şu son basamağı hep unutmama ne demeli.
Çığlığımı duyan annem yukarı koştu.
"Noldu kız sana?"
"Çarpılcan dedin çarpıldım sanırım"
Gülmeye başladı.
"Ben dedim oflama anneye diye"
"Anne kaldır beni ölücem şimdi."
Beni kaldırmasıyla
"Hadi hazırlan"
Demesi bir oldu
Odama gittim ve elime geçenleri bavula koydum.
Son olarak elime bir müzik kutusu geçti.Çalan müzik çok güzel ve huzurluydu.Anaannemin bana söylediği şarkılar gibiydi.
Müzik kutusunuda bavula koydum.
Taksiye bavulları yerleştirdik.Annemden bir süre izin aldım ve kayalıkların olduğu deniz kenarına gittim.Son kez denizin kokusunu çektim içime.Ve bu yerdeki son sözlerimi söyledim.
"Elveda gölyazı.Elveda en güzel yanım"

S İ Y A H I N   K I Z I Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin