,,Nezastavíme sa ešte v knižnici?" spýtala sa ma Linda cestou zo školy.
,,Okay, môžeme tam ísť, ale najprv ešte chcem ísť do obchodu s platňami. Nevedilo by ti to?" spýtala som sa jej.
,,Nie, v pohode," usmiala sa a začala rozoberať dnešný test z biológie, ktorý bol naozaj ťažký. Linda bola ten typ, ktorý veľa rozpráva. Mala som ju veľmi rada (len vrámci kamarátstva), pretože som mala pri nej pocit, že mi konečne niekto rozumie. Tiež rada počúvala Nirvanu a Green day a mohla som sa s ňou rozprávať o čomkoľvek a vždy som mala istotu, že ma vypočuje.
Inak bola Linda asi rovnako vysoká ako ja, štíhla s dlhými hnedými vlasmi, ktoré často nosila zapletené v rôznych copoch. Jej oči boli zelené a na tvári mala zopár pieh.
Spoločne sme vošli dovnútra rockového obchodu.
,,Ahojte," usmial sa na nás Jamie.
,,Ahoj,"pozdravili sme ho obe. Lindu som zoznámila s Jamiem len pred nedávnom a zistila som, že si spolu celkom dobre rozumejú, až na to, že Linda nemá rada rege. Inak sa dokážu porozprávať naozaj o všetkom.
,,Tak čo, ešte si nestretla toho chalana v čiernom?" spýtal sa ma.
,,Počkaj, koho? Ashley, nezabudla si mi niečo povedať?" pozrela sa na mňa Linda.
,,No... stretla som tu takého týpka celého v čiernom, ktorý počúva AC/DC a Green day. Nič mimoriadne, len sme spolu prehodili zopár viet,"povedala som nevinne.
,,Že nič mimoriadne? Mala si vidieť, ako na ňu čumel,"zamiešal sa do toho Jamie. Spoločne s Lindou sme sa zasmiali na tom, ako sa Jamie tváril pri vyslovovaní slova čumel.
,,Nie je to už jedno? Aj tak ho už pravdepodobne nikdy nestretnem."
,,Možno, zapamätaj si však, že náhoda a karma sú obe naozaj zákerné veci,"povedal Jamie s vážnou tvárou.
,,Keď myslíš. Ja už musím ísť, lebo mi zavrú knižnicu. Ideme?" spýtala sa Linda a pozrela na mňa.
,,Ideme. Tak zatiaľ ahoj,"rozlúčili sme sa s Jamiem a spoločne sme kráčali do knižnice.
,,Prečo si mi o tom nepovedala?"vyzvedala odo mňa Linda, keď sme boli už vonku.
,,Nepokladala som za dôležité rozoberať s tebou každého chalana, ktorého som kedy stretla,"povedala som úprimne.
,,Dobre, ale tento bol určite iný. No uznaj, že sa ti páčil,"pozrela na mňa Linda.
,,Možno,"uzavrela som túto debatu.
Ochvíľu sme sa ocitli pred bielou budovou knižnice. Otvorila som veľké sklenené dvere od knižnice a vošla som dnu. Hneď som zacítila vôňu kníh, ktorú som mala tak rada. Okrem počúvania hudby som aj rada čítala.
Prechádzala som sa sama medzi regálmi s knihami a hľadala som nejakú knihu, ktorá by ma zaujala.
Odvrátila som pohľad od kníh a uvidela som niekoho, koho som tu najmenej očakávala. Chalana v čiernom. Sedel na jednej zo stoličiek a niečo čítal. Myslím, že si ma ešte nevšimol. Rozmýšľala som nad tým, či ho mám pozdraviť, ale nakoniec som sa rozhodla len prejsť okolo neho a nič mu nehovoriť. Išla som do inej časti knižnice, rozhodnutá nájsť Lindu. Vtom som však uvidela chalana v čiernom ako ktráča oproti mne. V ruke držal nejakú knihu a hnedé vlasy mal rovnako trošku strapaté ako predtým. Opäť bol oblečený v čiernom. Celkovo
na mňa však pôsobil, že je pekný. Najprv si ma nevšimol, no potom ma zbadal a usmial sa.,,Ahoj, Nirvana,"povedal, keď sme už boli dostatočne blízsko.
,,Ahoj. Prečo ma voláš Nirvana?"spýtala som sa.
,,Pretože neviem, ako sa voláš a Nirvana mi príde ako celkom dobrá prezývka. Nevadí ti, keď ti hovorím Nirvana?"
,,Vôbec nie, práve naopak Nirvana je podľa mňa super prezývka. A inak som Ashley a ty?"predstavila som sa. Nirvana mi prišla naozaj ako úžasná prezývka, ktorá sa mi veľmi páčila.
,,Dave. Chodíš často do toho obchodu s CD?"
,,Áno, som tam celkom často. Aj dnes som tam bola,"usmiala som sa.
,,No konečne som ťa našla Ashley,"prišla za mnou Linda, ktorej zjavne došlo, že nás trocha ruší, tak hneď odišla do inej uličky s knihami.
,,Tvoja kamarátka?" spýtal sa Dave.
,,Áno, Linda,"prikývla som.
,,Aj ja chodím do toho obchodu s CD celkom často, tak sa tam možno niekedy stretneme. Zatiaľ ahoj,"povedal Dave a odišiel iným smerom.
,,Ahoj."
Po Davovom odchode som zobrala do rúk hneď prvú knihu, ktorú som našla a sadla som si na jednu zo stoličiek. Snažila som sa vstrebať všetky informácie, ktoré som o ňom zatiaľ vedela. Počúva AC/DC a Green day, chodí často do obchodu s platňami, volá sa Dave a má asi ten najkrajší úsmev v celom našom meste.