S Lindou po škole

160 17 3
                                    

,,Myslíš, že je dnes vhodný deň na to, ísť zase do obchodu s platňami?"spýtala som sa Lindy cestou zo školy.

,,Neviem, to záleží od teba, či tam chceš ísť,"odvetila neurčito. Potom sa na mňa pozrela a pokojnejším hlasom dodala: ,,Nebola si tam odvtedy odkedy si tam stretla Dava, však?"

,,Presne tak. Chcela by som ho opäť stretnúť, lenže nechcem aby si o mne myslel, že sa ho nejako prehnane snažím zastihnúť."

,,Aha, tak ale keď pôjdeš do obchodu s platňami, tak tým nemôžeš nič pokaziť. Veď si mu sama minule povedala, že tam často chodíš. A okrem toho tam možno stretneš aj Jamieho,"usmiala sa Linda.

,,Máš pravdu,"súhlasila som.

O 15 minút sme už stáli pred obchodom s platňami. Ako vždy ma pri vstupe privítal obrovský nápis Rock is not death. S nádejou v očiach som sa rozhliadla po celom obchode, či tu náhodou niekde nie je Dave. Očami som prebehla všetky uličky v obchode. Nikde som ho však nevidela. Neprekvapilo ma to, pretože niekde v hĺbke duše som bola vyrovnaná s tým, že tu dnes nebude. Proste, keď niečo čakám, že sa nejako stane, tak sa to vždy celé vyvinie úplne iným smerom. Preto som sa naučila veľa neočakávať.

Aj keď sme s Lindou nevedeli odtrhnúť oči od niektorých CD, onedlho sme z obchodu odišli. Po chvíli cesty sme sa museli rozlúčiť, pretože Linda bývala opačným smerom ako ja.

,,Tak sa teda maj a hlavu hore, Dava ešte určite niekde stretneš,"rozlúčila sa so mnou.

,,Možno,"prisvädčila som, ,,tak teda ahoj,"povedala som skleslo.

,,Neboj, určite ho ešte uvidíš,"usmiala sa a odišla iným smerom ako ja. Jej sa to však ľahko hovorí.

Kráčala som ponorená do vlastných myšlienok, v ušiach som mala sluchatká a najhlasnejšie ako to išlo pustenú Nirvanu. Práve som počúvala Where did you sleep last night. Zahľadela som sa pred seba a práe vtedy som uvidela niekoho, nad kým som už tak dlho rozmýšľala. Dava. Vlasy mal ešte strapatejšie ako predtým a čiernu mikinu vymenil za tmavo modrú.

,,Ahoj, Nirvana. Alebo radšej Ashley?"usmial sa, keď sme už boli dostatočne blízko. Z jeho úsmevu išlo niečo príjemné.

,,Ahoj, radšej Nirvana, Ashley ma volajú všetci."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Music Where stories live. Discover now