Rozdział 1 Pierwsza przemiana

18 2 0
                                    

Gdy Sonia obudziła się ostatniego dnia szkoły czyli w zakończenie roku szkolnego już wiedziała jaki będzie jej dar.
Po powrocie do domu:
- Mamo wróciłam. Powiedziała Sonia.
- Dobrze, chodź na obiad. Odpowiedziała mama.
- A gdzie tata, czekaj nic nie mów niech no zgadnę hmm w pracy? Zapytała pewnie.
- Tak, skąd wiedziałaś? Zapytała mama.
- Czego mogła bym się spodziewać. Odpowiedziała smutnie.
Kiedy była 23:30 Sonia zadzwoniła po Alberta i Rozalie, ale nie odbierali więc Sonia postanowiła sprawdzić swoje nowe możliwości. Sonia o północy wyszła na dwór i nagle zaczęła się przemieniać, trochę się bała ale to co stało się po przemianie wstrząsneło nią.

Sonia przemieniła się w Elfa ale nie była mała tylko miała swój normalny wzrost. Po przemianie wyglądała zupełnie inaczej miała biały strój, zielone i kręcone włosy a świeciła się jak księżyc. Nagle powiedziała:
- Kurcze, jak ja schowam te skrzydła?
Sonia myślała jeszcze przez chwilę ale nawet nie miała pojęcia że jej rodzice ją obserwują. Po chwili Sonia zaczęła panikować gdy nagle znikąd pojawił się Elf.
- Mam na imię Izabella. Przywitała się.
- Spokojnie, nic ci nie zrobię. Oznajmiła Elfica.
- Skąd mam pewność! Krzyczała.
- Pamiętasz dziwne zdarzenia przez wszystkie ostatnie wakacje? Zapytała.
- Wszystkie bez wyjątku. Odpowiedziała spokojnie.
Gadały tak dłuższą godzinę Izabella opowiedziała Soni kim tak naprawdę jest skąd jest i dlaczego jej wakacje nie są normalne. Ona tak naprawdę była z odległej krainy w świecie Elfów czyli FairyRainbowLand opowiedziała jej że jest córką Królowej Rain i Króla Bow. A przede wszystkim jak ma się przemienić w człowieka.
- Dobra idź już spać jutro do ciebie przyjdę i zabiorę cię do twojego prawdziwego domu.
Oznajmiła i znikła.
Nazajutrz gdy Sonia się obudziła jej „rodzice" mieli dla niej prezent oczywiście Sonia go przyjęła. W dużym pudełku znalazła przesłodziaśnego kameleona. Sonia sprawdziła czy kameleon to nie mały szpieg ale okazało się że jest bezpieczny. Po chwili pojawiła się Izabella i zabrała ją do FairyRainbowLand...

W Pogoni Za TęcząOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz