Bugün onu ilk kez gördüm. Ayni okuldaymisiz ama daha önce hic fark etmedim. Çok tatliydi; tombul yanakları, çok kaslı bi vücudu vardı, tahminimce ise 1.80 boylarindaydi. Nasıl olduda gördüm diye merak ediyorsun dimi?
"Okula yeni basladim ama fazlaca arkadaşım vardı.Çok ta güzel değilim ama arkadaşlar farklı bi cekiciligim oldugunu söylerlerdi. ışte bugün de bizim okuldan bi kızı dovmeye gelmisler kız benden büyük onunla aynı sınıfta. Tabi bende bugün ayrı bi sinirliyim. Baktım kiz dayak yiyecek daldım araya. Bagiris cagiris derken kizlari bi güzel dovduk. Bize küfür eden kızı almış dovuyorum birden belimden biri çekti. O an gördüm o kahve gözleri. Kahve sevmeyen ben o an aşık oldum kahvelere. Kendime geldiğimde niye bole yaptığını sordum ama hic Bisi demeden dikkat et dedi ve gitti". Eve geldigimde kimse yoktu gene, hep aklimda o vardı. Düşününce bizim kizlara mesaj atıp sordum adı Parsmis 2 yıl önce liseyi okumak için turkiyede gelmiş. Annesi ingiliz babasi turkmus. Bütün sosyal medya hesaplarina baktım. Çok tatlı yaa turkiyede çekilmiş olduğu pek resmi yok ama yinede digerleri çok güzel. Yaklaşık bir saattir bakiyorum öyle dalmisim ki. Sonunda kapi sesiyle kendime geldim.Annemler gelmişti. Biraz onlarla oturdum, annem bisisler diyi ama kafam hala onda. Bir süre sonra uykum geldiği için yatmaya karar verdim. Neyse bakalim yarin ne olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE AŞKI
Teen Fictionilk başladığı sene görmüştü onu... ama son görüşü olmadığını biliyordu... sonu olacağı gibi...