Alarmın iğrenç sesiyle uyandım.Saat 7:40'dı öğğk iğrenç.Banyoya gittim yüzümü yıkadım o kadar uykuluydum ki yüzümü yıkamak pek işe yaramadı.Bi kaç aylık tatilden sonra bu kadar erken uyanmak gerçekten BERBATTI.Merdivenlerden aşağıya inip mutfağa gittim.Özenle hiçbişey hazırlamadım,buzdolabını açtım sütü aldım,mısır gevreğini ve sütü tabağa döküp yedim.Evde kimse uyanmamıştı muhtemelen okula servisle gidicektim.Yukarı çıkıp tekrar banyoya giderek dişlerimi fırçaladım.Odama gittim dolaptan elime ne geldiyse onları giydim.Telefon çaldı arayan Britney'di:
Britney:Selam Maria.Okula gidiyodum seni de almamı ister misin? dedi
Bende evet dedim.Hızla hazırlanp kapının önünde Britney'yi beklemeye başladım.Britney gelidi bende hemen arabaya bindim.Okula doğru yola çıktık.Bugün bana okul çıkışı bi planım olup olmadığını sordu birlikte alışverişe gidebiliceğimizi sordu ama ne yazık ki imkansızdı.Bugün cafe'de çalışmaya başlıyıcaktım.Bunu ona söylediğimde bana biraz darıldı ama yapabiliceğim bişey yoktu.Arabayı park etti.İlk ders ingilizceydi.Britney'le aynı sınıftalardı.Dolabıma doğru gittim.İçinden kitaplarımı aldım yanımda bi dolabın kapandığını duydum.Kapatan yeni çocuk Justin'di.Gözlerimin içine baktı daha sonra hızlı adımlarla koridordan uzaklaştı.Bende sınıfa girdim.Britney yanını işaret ederek oturmamı söyledi.Öğretmen içeri girdi.Ah olamaz geçen yılki ingilizce öğretmenimdi.Sınavları çok zordu onun yüzünden notlarım hep C'ydi.Biran önce zilin çalmasını istiyodum.Bize 3 hafta sonra sınav olucağımızı söyledi.Niye bu kadar erken yapmak zorunda ki.Neyseki zil çaldı sınıftan Britney'le birlikte çıktık.Panoda voleybol takımında olanların adı yazıyodu.Koşarak oraya doğru gittim.Adımı aradım 1,2,3,4...... ve benim ismim YOKTU.Yok muydu?İnanılmaz öfkelenmiştim nasıl ben olamazdım Britney'nin bile adı vardı hem de 3. sırada.Şaka gibiydi.Hızlı adımlarla koç'un yanına gittim.
Ben:Koç voleybol takım seçmelerinin sonuçlarını asmışsınız.
Koç:Evet astım.
Ben:Neden benim ismim olmadığın sorucaktım.
Koç:Bu sene gerçekten berbat oynuyosun senin gibi oynayan birini takıma alamazdım,üzgünüm.Eğer sorunun cevabını aldıysan çıkabilirsin bazı işlerim var.dedi
Resmen beni odadan kovdu.Bugün gerçekten işler iğrenç gidiyodu.Neyseki okul bitti.Çıkışta Justin'i gördüm Britneyle birlikte konuşuyolardı.Yanlarına gittim.
Ben:Hey çocuklar napıyorsunuz?
Britney:Bugün Justinle birlikte müzik aleti bakmaya gidicez bana çok güzel gitar çaldığını söyledi.
Ah bugün herşey gerçekten berbat gidiyodu.Justin ve Britney'le birlikte çok mutlu gibiydi.Ben gelince sanki biraz mutsuzlaştı.Saate baktım ilk günden işe geç kalmak istemiyodum.Onlara hoşçakal diyip otobüs durağında beklemeye başladım.Çantamdan telefonum ve kulaklığımı arıyodum.İşte buldum.Kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım.En sevdiğim şarkı Lana Del Rey:Dark Paradise bu şarkı gerçekten harika.Otobüs geldi,hemen bindim.Cafeye girdim kıyafetlerimi değiştirdim.Hemen kahveleri sipariş edenlere dağıtmaya başladım.Aslında bu çok eğlenceliydi.Garsonluk yapıyodum ama çok da eğleniyodum.Çalışma saati bitince cafe'nin sahibi çıkabiliceğimi söyledi.Babamı aradım,beni gelip alabiliceğini sordum o da evet dedi.Cafe'nin önünde beklemeye başladım aninden gök gürledi,yağmur yağmaya başladı.Şapkamı kafama geçirdim.Neyseki çok ıslanmadan babam geldi.Eve gittiğimde birde ne göriyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heartbreaker
FanficSelam ben Maria.Nebraska'da yaşıyorum lise sondayım.Biraz alıngan biriyim,sinirlenince çabuk ağlarım vs.Üniversite için para biriktirmem lazım,okuyucağım üniversite New York'ta ve çok pahalı bi üniversite.Beni seviceğinizi düşünüyorum:) Selamm bu be...