HYPER ARMY'nin Kuruluşu

33 7 5
                                    

Benim adım Armus. Şimdi size HYPER Army'i nasıl kurduğumu anlatacağım.

Yıl 2185 idi. Dreaot daha yeni yeni ortaya çıkıyordu. İnsanlar Dreaot'u almak için ellerinden gelen herşeyi yapiyordu. Ben ise bu olaydan pek hoşlanmamıştım. Sonra zamanla insanlar Dreaot'dan elde etmek için savaşlar başlattı sömürgeciliğe başladı. İngiltere gibi ülkeler Dreaot ile nükleer silahlar yaptı.

Ben ise birliğimden daha yeni ayrılmıştım. Sonra kendi ordu kendi birliğimi kurup bu savaşlara son verebileceğimi düşündüm. Ama bunu tek başıma yapamayacağım için bu fikirimi en yakın dostlarım olan Michael ve Joe'ya anlattım. Onlarda bunu olumlu karşıladılar.

Aradan 2 hafta geçmişti. Birliğimizi kurmuştuk ve yavaş yavaş faaliyete geçiyorduk. Ama 3 kişi ile sadece belirli bir noktaya kadar gidebilirdik. Bizde insanlara kendimizi tanıtmaya karar verdik. 12 günlük uğraşla bir canlı yayını hackleyip kendimizi tanıttık. Bu tanıtım bizim işimize çok yaradı. Çünkü dünya çapından birliğe askerler gelmeye başladı. Bazıları eğitimsizdi fakat biz onları da kabul ettik ve onlara kendim bizzat eğitim verdim.

Ve işte HYPER Army bugünlere kadar böyle geldi. Artık HYPER'ı dünya geneli biliyordu. Ama düşmanlarımız son zamanlarda çok fazla arttı. Bunun sebebi İngiltere ve diğer ülkelerin bizi durdurmak için paralı askerler tutmasıydı.

Ama ben bizi bu kadar çabuk ve kolay durdurabileceklerini düşünmüyorum
ne de olsa 3781 kişilik bir birliğiz.

Birisi kapımı çaldı ve odaya Michael girdi.

- Armus Afrika tekrardan İngiltere kontrolu altına girdi. Herhangi birşey yapmamız gerektiğini düşünüyorum.

- Tamam. Ama derhal yapamam. Sen afrika ile sorumlu askerleri topla. Ben gerekli açıklamayı yapacagım.

- Peki.

Michael odadan çıktı ve bende özel arabama binip evime sürdüm.

HYPER ArmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin