Bab 2

90 7 0
                                    

"Ouch!!"ujarku yg dilanggar dengan sorang mamat yg tak bergune ni.'Pagi2 dah langgar orang mcm takde kerja nk langgar aku'bisik hatiku yg nak meletop bagaikan volcano dekat Indon tu.

"Are you okay?"tegur mamat yg langgar aku tdi.

"Herm...rase2 lah kan okey ke tidak ye? Hmm..mesti la tak..coz pagi2 ni awak dah langgar saye macam takde orang lain nak dilanggar selain saye lah kan.."ujarku dgn marah.

"Hey..please jangan marah saye pagi2 buta ni...hey untuk pengetahuan awak la kann saya ni bukan la sengaja nak langgar awak...saya ade hal ni..so can you forgive me ?"ayat mamat yg bernama 'Aiman' ni.#aku tahu nama dye sebab ade name tag
kat baju dye..

"No!!"kataku yg membuat dye berhenti seketika.

"Oky..what do you want darling..do you want me to kiss you?"ujarnye membuat aku sentap dan pucat.

Lalu,dye boleh pulak sengih gatal kat situ..amboi nasib baik la kau tu jantan kalau betina hmmm..dah lame aku bantai kau puas2 hargh...sabar Amie..kau tu pelajar cemerlang yg tersohor di Malaysia..hahaha sempat lagi aku berangan sampai terkenal satu dunia konon.

"Assalammualaikum..hoi kau pehal tercengat kat depan dewan tuh..baru jumpe jantan hensem ke..."tegur Siti membuatku tersedar dari lamunan.

"Hah.Waalaikumsalam..ha'ah..aku baru je jumpe jantan yg x tahu malu dan ....."

"Dann gatal maksud kau?"ujar Siti memotong ayat aku.

"Cun lah tu Amie~"

"Pala hotak hanggggg...cun!"marahku..

Dia Crush AkuWhere stories live. Discover now