Bab 4

66 6 4
                                    

          Selesai saja waktu persekolahan hari ini..aku rase macam tak kena lah dengan aku ni..sebab dari tadi aku asek2 fikir pasal mamat tu je.Arghhh..baik aku chat dengan Siti.

(C-tyy):Assalam..kau buat ape tuuu..

'Hammmboi minah niii..mcm tau2 je aku nak chat ngn dye'bisik hati ku.

(A-Miey): Waalaikumsalam...takdak papelaa..ni hang takdak kejaa kah..tahu nak kacau depa nii..

(C-tyy):amboi.. mentang2 dye pandai cakap kedah nak menunjuk nunjuk laaa.ye?? >.<

(A-Miey): takde laa..aca jerrr...x bole kaaahh...

(C-tyy): Weyy..Amiee..lelaki tdi tuu siapee..kau tak kenal kan aku..yee...kee *Boyfriend* baruuu...

(A-Miey): ngada2 lah kau..dye tu boyfren aku...kalau kau nak tahu laaa..kan...mamat tulaaa..yg langgar aku pagi tdi..

(C-tyy): Ouh..yekee untonglaaa...dapat yg hensemm wey..kalau kau taknak..bagi aku...je ok!

(A-Miey): kepala bana kau la untong..!sakit tahu tak!!! Dah laa langgar org... tak pandai nk angkat aku balik!!

(C-tyy): What!! Wey dokkk...kau sedar tak ape yg kau cakap ni..kau nak kene angkat keee...Awww so sawitttt..^.^

(A-Miey): Astaghfirullah...kau nii, aku typo lee..maksud aku..tak pandai nak kemas balik buki aku yg berselerak tuu..."=_=..

        'Hishh..kau ni pun satu lah kan... aku ingat chat ngn kau makin baikk...rupe nye makin stress pala hotak aku niiii...Lebih baik aku off chat...' bisik hatiku.

(C-tyy): weyyy...jgn off dlu..

(A-Miey): Gerak luuuuu pape roger...:p

Dia Crush AkuWhere stories live. Discover now