SENİ KAYBETMEYE DAYANAMAM

23 1 1
                                    


Yarın

Boranın telefonu çalmaya başlamıştı. Bora korkuyla yeşil ışığı kaydırdı ve telefonunu açtı. Ecrinle birlikte  gizli numarayı dinlemeye başladı:

- Şu an elimdeki silahı ona doğrultmuş bir şekilde sizi dinliyorum. Eğer dediklerime hayır derseniz bu silahtan kurşun çıkar.

- Sakın ! Ne dersen yapacağız.

- İsterseniz yapmayın.

- Ne istiyorsun?

- Ecrini.

- Ne ?

- Yarın saat 3 te Ecrin konumunu attığım yerde olmazsa. Oğlunuza veda edersiniz.

Dedikten sonra gizli numara telefonu kapattı . Bora Ecrinin yüzüne şaşkın bir yüz ifadesiyle baktı ve:

- Seni istiyor?

- Oraya gideceğim.

- Hayır! Sana zarar verecek.

- Eğer oğlumuza bir şey olursa ben zaten ölürüm. . Dün neden hastanede olduğumu biliyorsun.

- Seni bırakamam.

- İstediğini söyle oraya gideceğim.

- Gidemezsin.

Dedi ve kapıyı çarpıp dışarı çıktı. Ecrin uzun süre düşündükten sonra çantasını alıp evden çıktı.


                                                      YARIM SAAT SONRA

Bora eve geldiğinde direk yatak odasına Ecrinle konuşmaya çıktı ama Ecrini bulamayınca telaş etti. Yatağın üzerinde duran notu aldı ve okumaya başladı.

Üzgünüm Bora. Oğlumuzu kurtarmaya gidiyorum. Eğer evde kalsaydım gitmeme izin vermezdin. Oraya gideceğim ve Denizi kurtaracağım. Lütfen beni affet. Eğer bana bir şey olursa da , Denize bir şey olmazsa ona çok iyi bir babalık yap ve sakın benden bahsetme.  Onu kurtarmaya giderken öldüğümü sakın söyleme. Eğer bunu söylersen ömrü boyunca kendini suçlu hissedecektir. Seni seviyorum......

Bora elindeki kağıdı buruşturdu ve telefonunu eline alıp Ecrini aradı . Ecrin hiç bir aramaya cevap vermemişti. Bora tam gizli numaranın konum verdiği yere gidecekken telefonuna mesaj geldi. Korkarak mesajı okumaya başladı.

Sakın konum attığım yere gelme. Eğer orada sende olursan ikisinin de işini bitiririm. Sakın bir aptallık yapma!

Bora kontrolsüz bir şekilde yere kapaklandı . Ne yapacağını bilemeden oturduğu yerde ağlamaya başladı. Sinir krizi geçiriyordu. Ayağa kalktı ve tüm evi dağıttı. Siniri hiç geçmeyecek gibiydi. O sırada kapı aniden açıldı ve içeri bir kız girdi.

KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin