Különleges éjszaka 19.rész

31 9 0
                                    

Lassan készülődni kezdtem.A hajam begöndörítettem és nem túl feltűnően dobtam magamra egy kis,de szép sminket.Azután egy bordó csipke ruhát választottam,ami nagyon jól áll rajtam.

Azután egy bordó csipke ruhát választottam,ami nagyon jól áll rajtam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd felvettem egy fekete magassarkú cipőt és kész vagyok.Még van egy háromnegyed óra hétig addig úgy döntöttem,hogy gitározok.Lefogtam a húrokat és elkezdtem játszani a "Helo"-t.
Mikor énekelek vagy játszom,a zene teljesen magával ragad.Ilyenkor elfelejtek élni, egy tündérmesében képzelem magam, ahol minden jó megtörténik velem.A zene varázsa annyira magával ragadott,hogy kiment a fejemből,hogy kéne órát is nézni,ezért 19:05-percre értem le.Na de 5 perc pluszba vagy minuszba nem nagy "was ist das".

-Késtél öt percet. -figyelmeztet Kira

-Jó na.Tudom, de gitároztam és kiment a fejemből, hogy kéne órát nézni.

-Na jó.Gyertek! -kiáltotta felénk Brigi

-Mostmár megtudhatom, hogy hová megyünk? -kérdeztem kíváncsian

-Majd mikor odaérünk. -felelte Fanni

-Oké.
Hát mit is mondjak megérkeztünk.A Balaton másik végében a parton állt egy hatalmas sátor felállítva.

-Köszönöm! -csak annyi jött ki a számon
Nekem tudni illik a kedvenc buli helyszín a tengerpart.Mindig szerettem a tengerparti bulikat.Azok mindig annyira jók.

-Mi köszönjük neked,hogy itt vagy velünk. -mondta Bea mosolyogva
A többiek is mosolyogtak és láttam rajtuk, hogy boldogok.Eddig nem tudtam, hogy ennyire szeretnek, de tévedtem.Óriásit tévedtem, mert most jövök rá, hogy kik az igazi barátaim.Ők négyen, ők kik a legrosszabb napjaimban se hagytak el és akik örökké mellettem lesznek.A nagy elmélkedés után észrevettem egy ismerős arcot felém futni.
"Ő" volt az csupa nagy betűkkel.Amint meglátott felém fordult és meglátott.

-Jöttem amilyen gyorsan csak tudtam! -mondta mosolyogva...


Sziasztok! :) Íme az új rész.Remélem,hogy tetszik nektek és, hogy ha tetszik pls nyomjatok egy vote-ot és nyugodtan megírhatjátok komiban a véleményeteket.
Jó éjszakát minden kedves olvasómnak! :)

 A Balatoni Láz Where stories live. Discover now