Pohled Adriena:
Dnes jsem se probudil a jako vždy jsem se šel osprchocat.když jsem vylezl ze sprchy tak mi došla pošta.Byla to pozvánka na třídní sraza stálo tam:
Ahoj tady Nino píšu ti protože se bude konat třídní straz. Kdy: ............. a abych nezapomen bude se konat ples s maskami tak si stihněte udělat kostými. Byl jsem rád že šechny uvidím. ,,Snad přijde i Marinette a ja je ji mohl zeptat na to co se s nami kdysi stalo a doufám že už se na mě nezlobí. Byla známá a teď hozně pracovala s otcem, ale ne osobně a teď konečně přijede." Řekl jsem si v duchu.
K vůli modelingu jsem bydlel s tátou, ale moc jsem ho nevídal tak jsem si připadal že dům patří mě. ,,Plaggu" řekl jsem a on ,, Co?" ,,Mám pro tebe camember." řekl jsem a on vtal a zeptal se mě zeptal ,, Co potřebuješ" jdu za otcem tak tu nic nedělej a hlevně se jen cpi a nedělej hluk!!!!" řekl a šel jsem za otcem. ,,Ahoj tati přišla mi pošta pozvánka na třídní straz a myslím že tam bude i Marinette, nechtěl by ses ji zeptat jsetli by se nemohla přijít osobně se s tebou dohodnout na další kolekci."
,,Jdeš pozdě bude tu zatím v pokoji pro hosty a zmínila se i o tom že by tu možná zase bydlela, ale jseště se rozhoduje." když jsem ta slova slyšel chtěl jsem řvát a byl jsem strašně šťastný možná že jsem se asi trochu zamiloval. ,,Nevím jesli trefí sem tak ji běž na proti na letiště a nezapomeň jí to tu ukázat, je to můj nejlepší společník(nevím jak se tomu říka) tak chci aby se měla dobře."
,, Hned vyrazím." řekl jsem a šel byl jsem rád že ji zase uvidím a nemohl jsem se dočkat až ji zase uvidím. Když jsem tam dorazil tak jsem čekal až přiletí letadlo, nečekal jsem dlouho a letadlo přiletělo a já se nemohl dočkat.
Spatřil jsem ji a hodně se zmenila byla víší, pořát nosila culíčky ale zese měla o poznání delší vlasy, věděl jsem že na jsednu věc se můžu spolehnout že se nikdy nezmění ty její nádherné oči.
já vím že tento díl je kratší ale ja nemam moc času tak jsem to musela zkrátíz ale snad se vám to líbilo a toto video chci věnovat své kamarádce domče h. a doufám že si to jí, ale i vám bude líbit a chci abys te mi řekli jestli mám pokrečovat jsen nevím kdy vyjde další dil to teď říct nedokážu.loučím se svámi a mějte se pěkně.
Vaše Kačka
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour
Fanfiction(ahoj toto je můj druhý pokus na tuto knihu tak snad se mi to podaří dříve)Příběh vypráví o dívce jménem Marinette,která když byla na střední se přiznala Adrienovi Agrestovi že ho má ráda,ale on její city neopětoval a příbeh začína 5 let po tom co d...