vyhodnocení A:B:C:D 3:2:2:0 takže vyhrálo A- neco jí do toho vlezlo
užijte si příbeh
,,Ehm... něco ji do toho vlezlo...jo vlezlo ji do toho něco noo." vtu chvíli došli k pokojům ,,Ehm.. tak já už pujdu a myslíš že bych si mohla změřit na oblečení.Znaš ta nudná část." ,,Jasně hezky se vyspi až si svěží zítra a dobrou." pak se rozdělili a každý šel do svích pokojů když v tom ,,Jo Marinette a jak se jmenuje ta kamaradka." ,,Tikki" až teď si merinette uvědomila že se může prozradit ,,Zajímavé jméno tak ji pozdravuj až si sní budeš mluvit." ,,Jasně, ale podle mě to je zbytečné podle mě tě sly... Au Tik- teda určitě ji dám vědět." Adrien se na Marinette koukal jak na někoho komu překočilo. ,,No nic tak já radši půjdu... Dobrou." a běžel do pokoje. ,,Víborně Marinette mam to bylo venku musím si dávat věší pozor, kdyby někdo zjistil že jsem be- Au jo já vím už mlčím." a šla jsem spát.
Ráno
,,Dobré ráno Tikki jak ses vyspala." ,,Dobré Marinette dobře a ty." ,, Suprově mají tu super postel.Lepší než u nás" šla jsem do sprchy abych se osvěžila, když jsem vylezla tak jsem byla jen v ručníku a šla si pro věci. Jenže tam na mě čekalo překvapení. ,,Adriene co tu děláš?" ,,Dobré ráno Marinee-" až teď jsem si uvědomila že jsem jen ručníku, Rychle se otočil až málem spadl musela jsem se pousmát. ,,No já promiň otec ti poslal nové oblečení co pro tebe šil od té doby co zjistil že přijdeš." ,,Děkuji moc ještě něco." teď se asi uklidnil, protože se otočil, ale asi mu to nevišlo protože se začal strašně moc ale vážně moc žervenat. ,,Tak já asi už p-půjdu pokud chceš- Teda..Ehm...čau." a utíkal pryč. Já to nevidržela a jak cvakli dveře tak jsem ze sebe dostala smích. Když jsem se konečně uklidnila tak jsem se šla převléct do nového oblečení od pana Agresta bylo perfektní.
Ahoj zase krátké ale zítra jedu na vílec do nemecka a nestíham tak se pokusím propašovat tablet do postele a udelat alespon kus snad se vám tento díl líbil a zase někdy
Kačka
a mimochodem hlasujde v předešlé kapitole -nová kniha - dívku pro hlavní postavu tad už ahoj
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour
Fanfiction(ahoj toto je můj druhý pokus na tuto knihu tak snad se mi to podaří dříve)Příběh vypráví o dívce jménem Marinette,která když byla na střední se přiznala Adrienovi Agrestovi že ho má ráda,ale on její city neopětoval a příbeh začína 5 let po tom co d...