Inmiddels werd ik supervaak gecatfisht en ik werd er echt niet goed van!!
Maja laat dat......Het licht gaat aan en dienne schreeuwt: "deesie, jay, moeke (delysha) en done opstaaaaan"!!!
Ik stond langzaam op en liep slaperig naar de badkamer.
Ik stond er zo'n 5 min in en ik hoor al : "jayy eruitt, die andere moeten ook nog douchen en jullie komen laat zo!".
"Ik ben toch nog niet klaar?! Hoe kan ik binnen 5 min klaar zijn dan?!" Schreeuwde ik weer terug.
Uiteindelijk ging ik er toch maar uit.
Ik trok snel mijn kleren aan en appte mama nog ff snel....
Heey mama!! Hoe gaat het met u? Ik mis u echt en ik hoop echt dat u snel weer terug komt! Love you ! En ik klikte op verstuur. (Mijn moeder is in Suriname dus ik slaap bij mijn zus totdat ze terug is)Ik rende naar de woonkamer en ik pakte mijn spullen die dienne al voor ons had klaargezet. "Deesieeee!!! Schiet op anders ga ik weg hoor" schreeuwde ik en binnen een paar tellen stond ze klaar.
"Delysha en done schieten jullie op anders gaan jay en ik weg hoor" zei deesie schreeuwed en ook hun waren er binnen een paar tellen.
Ik gaf dienne een dikke kus en liep ging het huis uit op weg naar school.....(Ojaa!! Wat jullie nog niet weten is dat mijn nicht, nichtjes en ik op dezelfde school zaten en deesie en ik in dezelfde klas zaten....chaos dus😂)
We rende de trap op en gingen naar onze klassen. Deesie en ik waren net op tijd.... Gelukkig maar! Anders zou ik de meester weer een hele levensverhaal moeten vertellen.
Na een lange dag op school, gingen we naar huis.
Thuis aangekomen ging ik gelijk op de bank liggen en viel in slaap💤Na een kwartier of halfuur werd ik wakker gebeld door dienne en ze zei dat we naar beneden moesten komen omdat we ff naar gaily zouden gaan.
Ik zei het tegen de andere en we begonnen ons klaar te maken.
Slaperig deed ik mijn schoenen en jas aan en ging naar beneden.
Ik zag de auto al staan en ik liep erheen.
Vroeger gingen deesie en ik altijd ruzie maken over wie er voor ging zitten.
(De auto is van mijn moeder maar omdat ze toen in suriname was, kon dienne het gebruiken)
Deesie rende naar de voordeur van de auto en sprong in de auto naast dienne.
Ik maakte mij niet meer druk omdat ik vond dat het geen nut meer had om te gaan vechten wie er voorin zou gaan zitten.
Ik ging achter zitten en dienne reed weg.Ik was zo moe dat ik me ogen steeds dicht deed maar de auto ging steeds heen en weer waardoor ik mijn ogen op ewn geven moment niet meer dicht deed.
Dienne zei tegen mij dat ik gaily moest bellen om te zeggen dat we onderweg
waren en dat deed ik na een minuut of 3 hing ik op en opeens.......... BAMMMM!!!!!!!Heeeyyy mensjess!!! Ik heb echt veel love voor jullie en ik vind het super tof dat jullie mijn verhaal willen lezen!!! Het doet mij super veel
Veel love voor jullie!! Xj💕💕
JE LEEST
Verdien ik dit?
Non-FictionHeeeeeyyy mensjes!!! Ik lees veel op wattpad en bedacht mijn verhaal met jullie te delen! Het gaat over mijn leven en wat ik zeg maar heb meegemaakt... Ik hoop dat ik jullie kan meeslepen in mijn verhaal en pleasee don't judge me!! Xx j Ps. Alle...