Deel 4

15 2 4
                                    

Ik doe mijn ogen open, kreeg heel veel pijn en begon al snel met huilen.
Ik keek om me heen en niemand mankeerde wat.
Ik wilde de deur open doen maar het ging moeilijk. Uiteindelijk ging het wel open en ik zag deesie voor me.
Me hart stond stil en ik begon te schreeuwen en te huilen.
Deesie was gewond.
Ze had een diepe dikke snee in haar voorhoofd en ze had veel bloed verloren.
Dienne begon te schreeuwen en te huilen.
Delysha mankeerde niks en done moest vooral veel overgeven.
Ik had superveel pijn aan mijn stuitje.
Toen vond ik dat van mij niet zo belangrijk. Alles ging mij op dat moment om deesie.
Ze had veel bloed verloren dus ze was heel erg lichtjes in haar hoofd.
Ik vroeg haar steeds dingen en sloeg haar in haar gezicht om haar wakker te houden ondanks mijn hart brak en ik alleen maar zat te huilen.
Op een gegeven moment viel ze flauw en ik schrok zo erg dat ik haar een harde klap in haar gezicht gaf en tilde haar weer op.
We moesten ff wachten maar al snel kwam de brandweer en de ambulance.
De brandweer kwam eigenlijk zomaar. Ze dachten dat er brand was wat dus niet zo was. Deesie werd gelijk op het brancard gezet en ze reden naar de spoedeisendehulp.
Ze vroegen mij waar ik pijn had en ik wees mijn stuitje aan.
Ook ik werd op een brancard gezet en we reden snel weg.
De auto was total los..

Daar aangekomen, kwamen we allemaal in een grote kamer.
Gaily en mijn oom waren daar al.
Ik moest infuus dus moest een arts in mijn ader prikken.
Gaily stond naast mijn bed om mijn handje vast te houden maar dat was dus echt niet nodig🙄😂
Na 3x prikken kan hij mijn ader nog steeds niet vinden!
"Hallo meneer, denkt u dat ik speelgoed ben ofzo.... Het doet best wel pijn hoor" zei ik boos.
Gaily begon te lachen en te zeggen dat ik rustig moest doen en dat deed ik wel op een gegeven moment.
De 4de of 5de x lukte het wel.

Deesie moest haar wond hechten en ik wenste haar sterkte en ik zei tegen haar dat ze het aan kon💪🏾en dat ik natuurlijk van haar hield wat er ook zou gebeuren❤️
Inmiddels kwam mijn oom ook naar binnen en hik vroeg hoe het met mij gaat.
Daarna vroeg hij ook of we het al aan mijn moeder hadden verteld.
"Nee, want straks word ze helemaal gek daar in suriname " zei gaily.
"Nee bel haar nu want ze moet het weten" zei mijn oom erachter aan.

Gaily was met mama aan het bellen en ze zei dat ze deesie en mij wilde spreken ..... "Heey mama" "heey omaa"..... "Dag lieverds, dag gudu's" hoorde ik snikkend en huilend.
"Hoe gaat het nu met jullie"
Wij riepen alle 2 in koor dat het wel beter ging en zo ging het gesprek verder.
We zaten al uren lang in get ziekenhuis en we mochten maar niet naar huis.
Elke x moesten we weer wachten op een arts om te zeggen of we hier moesten blijven of dat we naar huis mochten gaan.
Met delysha en done ging het goed btw.
Done had alleen veel hoofdpijn en delysha had helemaal niks maar ze heeft wel een trauma eraan overgehouden wat wij natuurlijk allemaal wel hadden.


Na uren lang wachten kwam er een arts om te zeggen dat mijn stuitje zwaar gekneusd was, maar dat ik wel gewoon naar huis kon gaan en dat mensen mij moesten helpen met lopen,zitten en opstaan.
Delysha mocht allang naar huis dus die was al weggegaan met gaily.
Done mocht ook weg, maar deesie moest een nacht in het ziekenhuis blijven.
Done en ik vertrokken met virgel (de vader van deesie,delysha en done) die ons naar gaily bracht.
Het ziekenhuis was heel dichtbij bij het huis van gaily en wij hadden ook geen auto meer om zelf naar huis te gaan.

Bij gaily aangekomen slapen delysha en ky al. (Ky is het zoontje van gaily)
Done en ik hadden een beetje honger dus we aten nog ff snel mac'donalds.
Ik ging liggen en binnen een paar tellen viel ik in slaap.
Het was inmiddels al 04:30

Verdien ik dit?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu