Kochany Harry
Chcę żebyś wiedział że chwilęspędzone u twojego boku były wspaniałe i nigdy ich nie zapomnęale nie powiedziałam ci o czymś bardzo ważnym choruje na raka niemówiłam ci ponieważ nie chciałam cię martwić teraz wiem żepopełniłam błąd powinnieś wiedzieć ale już za póżno odchodzę.Ale będę pamiętać te chwilę kiedy musiałeś słuchać tego jakwyzywam chłopaków od bezmózgich istot ,to kiedy w nocyprzychodziłeś do mnie żebym mogła się wypłakać w twoichramionach ,to w jaki sposób spuszczałeś głowę kiedy niezrozumiałam twojego żartu .. zapamietam twój piękny uśmiechktóry sprawiał że ja też byłam wesoła ,twój zapach ,twoje lokiktórymi lubiałam się bawić ,twoje duże zielone oczy i to jakgłośno chrapiesz w nocy.
Jutro mnie już tu nie będzie nie bojęsię śmierci .. boję się zostawić cię tu samego ale obiecaj miże ty będziesz szcześliwy masz mieć żonę i dzieci kiedywieczorem będziesz patrzeć w gwiazdy pamiętaj że jedna z nich toja i świeci tylko dla ciebie będę twoim aniołem stróżempamietaj jeszcze o jedynym pewno dnia będzimy znów razem .
Bardzo Cię kocham
na zawsze twoja Les
W tym momecie moja płuca przestałypracować .
2 Miesiące później
Odeszłaś zostawiając mnie samegostraciłem najlepszą części siebie bez ciebie moje życie niewygląda już tak samo mało co jem , prawie nie wychodzę z domu namoich nadgarstkach pojawiają się nowe blizny nie radzę sobie to zabardzo boli.... Wiem miałem być szczęśliwy i silny dla ciebie alenie potrafię uczucie i bycie samotnym jest zbyt trudne wszyscy mimówią że jestem silny ale oni nie wiedzą że ledwo daje radę nicnie wiedzą .....
Dziś znów to zrobiłem dopiero ranozobaczyłem że moja ręka była cała w czerwone kreski jest ichtylko 10 mało jak na mnie . Moje oczy straciły ten blask teraz sąprzepełnione bólem i tęsknotą za tobą Lessalie ponieważ jaczułem do ciebie coś więcej niż przyjaźnij ale nie zdarzyłem cio tym powiedzieć .Nie potrafię patrzeć na szczęśliwe pary tenwidok łamię mi serce .
Chciałbym być z tobą ale nie mam natyle odwagi by to zrobić jestem cholernym tchórzem boję się żenie pokocham tak samo innej dziewczyny Ciebie kochałem najbardziejna świecie .Zastanawiam się dlaczego bałaś się powiedzieć mi oswojej chorobie bałaś się mojej reakcji ?
Po 2 tygodniach wróciłem do szkołymam nową uczennice w klasie jest taka urocza i .... myślę że jestpiękna ,nie jest taka jak inne ona jest po prostu sobą codzienniestoi sama ma na imię Hope czyli nadzieja Les myślisz że jest mojąnadzieją na normalne życie ? Jutro do niej podejdę może zaproszęją do kawiarni .
Odkładam notes na szafkę nocną izasypiam z myślą o Hope .
Idę w kierunku klasy gdzie miałyzacząć się zajęcia spoglądam na dziewczynę dasz radę Harry poprost jej powiedź powtarzam sobie w głowie . Odwracam się w stronęHope i pochodzę bliżej dziewczyny
-Cześć mówię nie pewnie patrząc wjej oczy
-Cześć odpowiada z uśmiechem
-Jestem Harry chodzimy do jednej klasyi czy miałabyś ochoty pójść ze mną po szkole do kawiarni ilepiej się poznać ? Pytam z nadzieją.
-Z miłą chęcią jestem Hopeprzedstawia się uśmiechając się
***
Nigdy bym się nie spodziewał że dzięki dziewczynie ze szkoły moje życie stanie się lepsze okazało że mam dużowspólnego jesteśmy parą od zakończenia szkoły powiedziałem dziewczynie o tym co działo się przez kilka miesięcy teraz wiem że nie można żyć tym co już było tylko żyć tu i teraz . Pamiętam jeszcze nie dawno myślałem że jest za późno ... że już nie pokocham nikogo i zostanę sam teraz wiem jak bardzo się myliłem Hope dała mi nadzieje że nigdy nie jest za późno na prawdziwą miłość .