~Jason~
Reggel hamarabb mentem dolgozni, mivel a főnök mondta, hogy ma egy fontos ügyen fogunk dolgozni. Mikor nem fontos a dolgunk? Gondoltam. A FBI dolga mindig fontos. Ha nem lenne fontos, akkor nem mi oldanánk meg. Felkaptam a dzsekim, ès kicsörtettem az ajtón. Amikor odaèrtem, a drága főnököm, Mr. Rogers, az egyik újjonccal, Samanthával üvőltözött.- Megmondtam, hogy a kávèm, ne túl hideg legyen, de ez jèghideg! - üvöltözött. Na ja, mindenki át esett ezen. Az első nèhány hónapban kávèt hord a főnöknek, ès csak utánna mehet ki terepre.
- Csá főnök! - köszöntem.
- Jason, Emily vár a kihallgatónál, mert kihallgattok egy bünözőt, de ezt majd ő úgy is elmagyarázza.
Felvontam a szemöldökömet. Èn nem szoktam kihallgatni, nem èppen az erőssègem. Ott hagytam Mr. Rogerset szegèny újjonccal, ès elindultam Emily felè. Hosszú folyosókon mentem vègig, mire elèrtem a kihallgató teremig. Emily az ajtó elött állt, keresztbe font kèzzel, ès engem várt.
- Mizu? - kèrdeztem, amikor odaèrtem.
- Oda bent. - bökött a háta mögè Emily, kertelès nèlkül belekezdve a mondandójába. - Amerika egyik legveszèjesebb bűnözője van. Segíthet elvezetni Ő hozzá.
Ő. Hogy ki is igazából? Senki sem tudja. Annyit tudunk mi róla, hogy a világ legnagyobb maffia vezère. Ès ennyi.
- Ki van bent? - kèrdezem. Emily elmosolyodott.
- Titok. Majd meglátod. Te mèsz el vele megkeresni Őt. Ha bemegyünk, èn beszèlek, de hallgatsz! - emelte fel a mutató újját. Bólintottam. Emilyvel kb egyszerre kerültünk be az FBI- hoz, de csak barátság van köztünk. Nem mintha nem lenne vonzó aranyszínű hajával, ès zöld szemèvel, de tudtommal van barátja. Emily belèpett az ajtón, a nyomába èn is.
A szobában egy asztal, ès 2 szèk volt, egymással szemben elhelyezve. A velünk szemközti szèkben ült a körözött bűnöző.....egy lány. Barna haja szabadon lógott a vállára, barna szeme dühösen csillogott. Woaw. Ha nem lenne bűnöző tuti elkezdenèk nyomulni rá. De mivel az, így nem...
- Lara More? Örülök a találkozásnak, a nevem Emily Blake. Ès a társam, Jason Cove. - mutatott be engem is Emily. Lara dühösen nèzett ránk.
- Elmondanák vègre, hogy mièrt vagyok itt? Tudtommal, nem csináltam semmit! - mondta. Emily neki is vázoltatta a tervet. Larának vègig kifejezèstelen volt az arca, de amikor Emily befejezte a mesèlèst, hangos nevetèsben tört ki.
- Szóval megakarják találni Őt?! - vigyorgott gúnyosan. - Ez elèg nehèz lesz.
- Ès segít nekünk? - kèrdezte Emily.
- Isten ments! Nem akarok meghalni. - rázta meg a fejèt Lara.
- Pedig kènytelen lesz. - nèzett rá szúrósan Emily. - Amennyiben segít nekünk, minden vád alól felmentjük.
Lara abbahagyta a nevetèst, látszott rajta megfontolja az ajánlatot.
- Legyen. - bólintott. - Holnap reggel 7-kor küldjèk az egyik emberüket a Grand Road 15.- be. Ott fogom várni. De csak egy ember.
Hát, gondoltam, èn leszek az az egy ember.
DU LIEST GERADE
A Rendőr Ès A Bűnöző
ActionMi törtènik, ha egy rendőr, ès egy vèrbeli bűnöző összefog, hogy megállítsák a világ legnagyobb mafia vezèrèt? ~ -Ügye nem öltük meg? - Nem dehogy, csak elfelejtett lèlegezni!~