Jason
Reggel arra keltem, hogy Lara egy párnával püföl.
- Ébren vagyok! - motyogtam.
- Hát az nem látszik! - akadt ki Lara, és a kezembe nyomott egy fura állagú fekete löttyött, és egy zabkása szerűségű valamit.
- Ez mi? - néztem a löttyre.
- Kávé. - mondta a szemét forgatva Lara.
- Ez? - néztem rá kérdőn, mert nem voltam biztos, hogy nem cserélte-e föl véletlenül a lefolyóban található folyadékra a bögrém tartalmát.
- Az. -bólintott a szobatársam. Kín keservesen kiürítettem a bögre tartalmát, majd boci szemekkel Larára néztem.
- A zabkása is kell?
-Az is. - bólintott szigorúan. Mire sikerült azt a vacakot leerőszakolni a torkomon, fellélegeztem. Lara dühösen nézett rám.
- Örülj, hogy kaptál enni. - mondta dühösen, és kikapta a kezemből a bögrét. Na fantasztikus. Most meg mi baja van?
- Mit csináltam rosszul? - kérdeztem tőle. Lara felém fordult, fekete szeme dühösen csillogott.
- Mond neked valamit az álcázás szó? - kérdezte.
- Ahaaaa.... - nyögtem, mert nem értettem, hogy miről beszél.
- Az jó, mert a te drága rendőrös kocsidat mindenki felismeri, és talán már csak perceink vannak hátra, hogy valaki lelöjön minket! - hadonászott a kezével.
- Lelőjön? - kérdeztem idegesen. - Miért lőne le minket bárki is?
Lara ideges volt. Nagyon. Erre talán abból jöttem rá, ahogyan a haját a dobálta, vagy abból, ahogyan ökölbe szorította a kezét.
- Bogárka. - próbált mézes mázason beszélni, de ez nagyon nem állt jól neki. Meg nem is sikerült. - Mond az neked valami, hogy te egy rendőr vagy? És ezen a területen nincsenek rendőrök. Max ál-rendőrök.
Felkaptam a fejem az ál-rendőrök szóra.
- Vannak itt ál-rendőrök? - pattantam ki az ágyból.
- Hát persze, hogy vannak. És most ők is rád vadásznak. - bökött a mellkasomra.
- Ránk. - javítottam ki. Összehúzta a szemöldökét.
- Nincs ránk. Rád van. - akadékoskodott. Én csak elvigyorodtam.
- Nem te mondtad, hogy siessünk? - mondtam, felkaptam a kabátomat, és már indultam az ajtó felé.
- Én olyat nem mondtam! - kiáltotta utánam Lara, de én akkor már a lépcsőn robogtam lefelé a kocsi felé....
***********
Sajnálom, hogy ilyen későn tudtam részt írni, csak nagyon sok minden történt mostanában....
De most újra itt vagyok, és most már folyamatosan jönnek az új részek. Ma még jön egy hosszabb rész! Remélem tetszett!
KAMU SEDANG MEMBACA
A Rendőr Ès A Bűnöző
AksiMi törtènik, ha egy rendőr, ès egy vèrbeli bűnöző összefog, hogy megállítsák a világ legnagyobb mafia vezèrèt? ~ -Ügye nem öltük meg? - Nem dehogy, csak elfelejtett lèlegezni!~