Ansızın yağmur yağmaya başladı. Zaten severdim yağmurları kendimi en iyi dinlediğim anlardan biridir. Son günler de üzerime o kadar çok geliniyordu ki kendimi bi türlü ifade edip anlatamıyordum. Ama şuan yüzüme çarpan yağmur beni gerçekten çok iyi anlıyordu. Bugün evde yaşananları bir kez daha aklıma geldi zaten ne zaman çıktı ki.. Düşünsenize 16 yıldır annesiz yaşıyorsunuz ve bunun sebebi de babanız. Ve o babaya 16 yıldır hiç sarılmıyorsunuz çünkü bi nedeni var. Babam bir başka kadınla evlendi evet evlenmesi onun hür iradesi ama bu o kadının bana kötü davranması gerektiği anlamına gelmiyor. Her gün bir sürü laf, ve o lafların arasında en kötüsü de seni annen bile görmek istemiyo başıma kaldın yakında sen de onun gibi orospu olucaksın demesi. Bilmiyorum içten içe kızıyorum anneme böyle denmesine her ne kadar 16 yıldır onu görmemiş olsam da. Belki babamla ayrılmış olmasalardı ben bu laflara susup kalmicaktim yada bu kadar içime kapanmış olmicaktim.
Madem bu kadar birbirlerini seviyorlardi neden ayrıldılar. Emin olun bunun sebebini bu yaşıma kadar hiç sormadım belki de yüzleşmekten korktum yada üvey annemin dediği "..onun gibi orospu.." cümlesinin açıklaması olabileceğinden korkmuşumdur. Ya ben neyim? Benim tohumum da ne var? Aşk çocuğu musun Tuğçe? Yada bi zevk uğruna dünyaya gelen kız çocuğu musun? Rüzgar hızını arttırmaya başlamıştı. Ve yağmur yüzme daha sert çarpıyordu. Belkide sorularıma cevap vermek istiyordu. Evimin bulunduğu sokağa doğru gelmiş olmalıydım. Aslında biraz daha yürümek isterdim ama saat epey geç oldu. Bir umutla çantamda anahtarımın olması dileğiyle çantamı açtım. Iyiki ön bölümdeymiş yoksa o kadının bir ton lafını çekicektim. Anahtarı hiç olmadığı kadar sessiz çevirdim. Solanda yemek yiyolardi merdiven hızlıca çıkıp odama girdim. Üzerime bir kaç kıyafet alarak banyoya geçtim epeyce islanmıştım ve gözlerim kıpkırmızıydı. Ağladığımın farkında bile değildim. Ama şuan duş alıp uyumak en büyük isteğimdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ellerin Nerde
Teen FictionAnsızın yağmur yağmaya başladı. Zaten severdim yağmurları kendimi en iyi dinlediğim anlardan biridir. Son günler de üzerime o kadar çok geliniyordu ki kendimi bi türlü ifade edip anlatamıyordum. Ama şuan yüzüme çarpan yağmur beni gerçekten çok iyi a...