" bu partiye gitmek zorunda miyiz?" diye sizlandim. Yatagimin uzerinde oturmus bana gozlerini devirerek karsilik veren miraya bakiyordum.
Her zaman oldugu gibi yine vaktinde gelmisti. Uzerinde ki beyaz dantelli elbiseyli oldukca gosterisli gorunuyordu. Sikica at kuyrugu yaptigi saclari onu oldugundan daha olgun gostermisti. Ben ise uzerimde ki esofman ve kolsuz tisortumle oturmus onu uzun zamandir bekledigi bu partiye gec birakmak icin elimden geleni yapiyor gibi gorunuyordum.
" eva," dedi mira belki bininci kez" daha kac kez bu konusmayi tekrarlamamiz gerekiyor?"
Derin bir cektim" pekala," dedim gonulsuzce " bana birkac dakika ver."
Yatagimdan gonulsuzce kalkip hazirlanmak icin gecen hafta annemle birlikte sectigimiz mavi elbiseyi almak icin gardilobuma dogry yurudum. Mira zafer kazanmis bir edayla gulumseyerek bana bakiyordu. Onu gormezdeb gelerek uzanip askida ki elbisemi aldim ve cabucak uzerime gecirdim.
Acik mavi elbiseyi almamda annem oldukca israrci davranmisti. Diz altima kadar elbise vucudumu sararak ortaya cikartiyordu. Derin bir gogus dekoltesi elbiseyi sirandanliktan kurtariyordu dogrusu. Dolabimin yanimda ki aynaya baktim. Kesinlikle dogry bir karar vermistim. Fazla gosterisli bir kiayfetle goze carpma fikri bile tuylerimi urpertiyordu.
Miraya sirtimi donerek banyoya yolladim. Sessizce kalmasinin tek nedeni beni lafa tutup daha fazla gecikmek istemeyisiydi. Ona yeterince vakit kaybettirmistim.
Aynadaki yansimama bakip ic gecirdim. Saclarim her zamankinden daha fazla daginikti. Koyu kahve saclarimi taradim ve daha iyi gorunmesi icin sekillendiriciyle bukleler yaptim. Parmakalrimi sacalrimin arasinda karistirirarak biraz sprey kullandim. Kesinlikle daha iyi gorunuyordu. Ve son olarak yuzume biraz renk gelmesi icin rimel ve acik pembe rujumu kullandim.kesinlikle hazirdim.
" artik cikabiliriz." dedim odama geri dondugumde. Dalobamin altinda sakladigim ayakkabi kutularimdan en iyi olanina alip actim, icinden gecen sene aldigim krem rengi ince tapuk stelettolari cikarttim. Bunlari giymek konusunda isteksizdim ama annem bunda da israr etmisti. Sanirim bugun icin herkes benden daha fazla ozenliydi.
" parti bitmeden yetisebilir miyiz?" dedi mira. Sizlanma sirasi ondaydi. Ayakkabilarimi hizlica ayagima gecirdim. Hakliydi , saat neredeyse 8.30'u gecmek uzeriydi." haydi," dedim gulumsemeye calisirak" gidip su partinin tadini cikaralim."
Mira siritarak karsilik verdi. " kesinlikle!" dedi uzerine basa basa.
Evden ayrilmadan once mutfak masasin uzerine annem icin bir not biraktim.Okulda ki dans partisinde gidiyorum. Ve evet seni seviyorum:)
Not: Arkadaslar 1.bolumu iki part yaptim bu yuzden diger bolumu de mutlaka okuyun:) ve dorduncu bolume kadar sabirla okuyun. Lutfen:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE GUNEŞİ
Roman pour AdolescentsO tehlikeliydi. Bana anlatmaya calistigi sey buydu. Yinede beni korkutmuyordu. Ona kosulsuz bir sekilde aşık olmustum... Çınar'ın Eva'yı kendisinden korumak icin sarf ettigi basarisiz bir caba.... Diger yandan Yaman'in Eva'ya olan takintisi... Ve...