Part 2

32 3 0
                                    

Am povestit o grămadă de chestii, am râs și ne-am împrietenit foarte bine, parcă ne cunoșteam de o viață, așa eram. Se făcuse 1 noaptea noi înca eram în parc și râdeam.

- Justin! Eu merg acasă, pun pariu că părinții mei sunt îngrijorați. *spun eu* 

- Te duc eu scumpete acasă. 

Mă duasese acasă. Intru înauntru și mama mă aștepta în living.

- Unde ai fost?! *spune ea nervoasă* 

- Afară...

- La ora asta?! La ora asta tu trebuia să dormi! Mâine ai scoală!

- Da mamă. 

Urcasem sus la mine în cameră și mă schimbasem la loc în pijamale. De dimineață mă trezesc devreme să îmi fac temele și să mă pregătesc pentru școală. M-am îmbrăcat în uniforma aceea banală și am coborat jos cu ruxacul în spate, mama mă aștepta jos ca să mă ducă la școală. 

- Bună dimineața, scumpa mea. * spusese mama* 

- Bună dimineața, mamă

- Ești gata? O luam și pe Alice, nu? 

- Desigur mamă, ca în fiecare dimineață. 

Am mers la mașina, am urcat innăuntru și am mers la Alice spre casă, ea ne aștepta in fața casei. 

- Heeei Alice! *spun eu * 

- Buna dimineața! Și bună Miley.

- Buna Alice. *spune mama* 

Intrase în mașină și pornisem spre școală. Ne-am oprit la un semafor deoarece arata roșu și dintr-o dată apare Justin la geamul mașinii pe motor. 

- Bună frumoaso. * spune el* 

- Hei. Ce faci? 

- Bine, pe aici, tu? 

- Bine, merg la școală. 

- Ahh păcat. Poate ne vedem mai pe seară. 

- Sigur.

Mașina pornise lăsându-l pe Justin în urmă. Am ajuns la școală unde am facut orele care se desfășuraseră normal, mai puțin ora de engleză, pentru ca Alice întârziase iar.

- Mă scuzați doamna profesoară! *spuse Alice*

- Nici un scuze! Iați caietele deoarece tu, Jessica și Allan ve-ți fi ascultați! 

Alice vine la banca ei și își ia caietul. 

- Iați telefonul! Îți trimit prin mesaje raspunsurile! * spun eu * 

- Bine. 

*Perspectiva lui Alice*

Am mers în fata împreună cu ceilalți și doamna profesoară ne punea întrebări. Miley îmi trimitea raspunsurile prin mesaje, dar profa ne-a prins. Ei ia luat telefonul și mie mi-a pus nota mică. 

După ore a venit mama să ne ia și să ne ducă acasă. M-am schimbat și am mers la Alice care era cu iubitul ei, Jason. Am stat am vorbit și am iesit afară în parc și ne plimbam. 

Jason e iubitul lui Alice de aproape un an si sunt niste dulci impreuna. Se iubesc enorm.

Am primit un telefon ciudat, era cineva necunoscut așa că i-am raspuns.

- Ăă. Alo.

- Hei frumoaso. Eu sunt. 

- A Justin. De ce mai sunat?

- Vroiam să te intreb dacă ne mai vedem azi.

- Sigur. Sunt in parc cu Alice și Jason. 

- Bine. Vin și eu in 10 minute.

- Bine. Te așteptăm.

*Perspectiva lui Miley*

În 10 minute apăruse și Justin. Am stat cred că vreo 2 ore în parc. Justin ma dus acasă unde nu era nimeni decât sora mea deoarece părinții mei erau la muncă. L-am invitat pe Justin în casă la cină. După am stat la mine in cameră și am râs. Sora mea normal că trebuia să fie acolo și să se bage în discuțiile noastre. Nu prea o băgam în seama așa că a plecat. Părinții mei ajunseseră acasă, nu vroiam să mă vadă că sunt cu un baiat în cameră așa că Justin a trebuit să coboare pe balcon, din nou. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 06, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

3 meters above the skyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum