Duci o viata normala, pana când trecutul care te ținea pana acum înlănțuita și neștiutoare te eliberează, într-o lume plina de minciuni și secrete. Afli tot ce era ascuns adânc, într-o singura zi. Trebuie sa fugi, sa te ascunzi, sa te aperi și sa supraviețuiești. Dar mai ales trebuie sa faci...sacrificii.
Asta mi se întâmpla mie, și nu as dori sa fie altcineva în locul meu.
Ma numesc Maryse Hoop și locuiesc în Olanda, unde m-am și născut, împreuna cu mama și sora mea, Rosalie Zwart. Duceam o viata liniștita, pana când totul i-a o întorsătura brusca în ziua în care împlinesc 19 ani.
De când m-am trezit am simțit ca este o zi speciala...brusc totul a început sa se schimbe într-un coșmar. Tot trecutul meu, s-au mai exact al părinților mei, se revolta asupra mea. Secretele, minciunile, toate ies la iveala într-o singura zi.
Îmi aflu destinul și cad prada trecutului, ne având scăpare devin sclava lui, o cârpa, o marioneta căreia ii împânzește psihicul.
Singura Speranța care încă ma tine în viata sunt prietenii...
Dar când ei dispar, trebuie sa învăț sa supraviețuiesc singura, într-o lume care ma vrea, doar pentru ea.
Trec prin multe încercări. Câștig prieteni noi, care îmi sunt alături mereu. Găsesc iubirea adevărată, chiar dacă l-a început îmi era dușman.
Și toate astea pentru ce??
Ca în final sa cad în capcana Lui! Sa ma manipuleze cum vrea El! Sa ma folosească ca o marioneta în rolul principal!
Ajung sa îmi trădez prietenii, și aproape ii trimit în Infern. sunt doar la un pas sa îmi omor iubire.
Și mai ales sunt aproape de a transforma întreaga lume în planșa de joc a Lui.
Ei bine...
Când ai o sora adevărata ca Rosalie și prieteni adevărați. Când ramai singura, doar cu gândurile tale, și descoperi ce e cu adevărat în sufletul tău.
Reușești sa rupi lanțurile trecutului, sa scapi din ghearele Lui și......sa treci la lupta.
Dar oare poți scăpa de acest ultim gând....
,,Trecutul nu se da niciodată prada uitării"
__________________________________________________________________________
Cam asta e povestea pe scurt. Sper ca v-am stârnit curiozitatea și aștept părerile voastre, bune sau rele ;)
P.S. : În dreapta aveți o poza cu Maryse
CITEȘTI
Sclava trecutului
AventuraÎi dedic această poveste trandafiraşului meu @AlessandraRoseBlack . A contribuit foarte mult la povestea mea.... făcând parte din ea. Ei bine fără alte prezentări... dacă vreţi să ştiţi ce se poate întâmpla când dezgropi un trecut sumbru, atunci si...