Şu an her zamankinden daha eğlenceli bir olay yaşıyoruz. Uzay yaprak yiyor. Anlamsızca ekrana bakıyor olabilirsiniz. Olayı anlatmam gerekirse...
Ben,Uzay,Anıl,Bade,Esila'yla bizim evin bahçesinde ki çınar ağacının altında otururken Anıl ve Bade aç oldukları için böğürürken bizde pizza almaya karar verdik...Herkes yuvarlak oluşturunca pizzayı ortamıza almıştık ki Anıl ortaya bir fikir attı.
"Bir dilim pizzayı 10 saniye içinde yiyebilecek olan var mı?"
Uzay kendinden emin ve aç bir tavırla "Ben yerim" dedi.
Anıl'da " Kaybeden 10 tane yaprak yer"
Uzay pizzasını yemeye başladı. Tam son lokmayı yiyordu ki
Anıl " Süre bittiii" diye tepinip bahçede sağa sola koşuşturuyordu. Şimdiye dönersek.Uzay şu anda son yaprağını ağzına at...
" O da ne ? Uzayyyyy"
Uzay önce elindeki yaprağa sonra bana ve tekrar yaprağa baktı ve ayağa kalkarak
" Bööcceekkk" diye bağırdı. Herkes gülmeye hatta kahkaha atmaya başladığı sırada Uzay çoktan eve doğru koşmaya başladı. Zorda olsa gülmeyi bıraktığımız da eve girip Uzay'ı aramaya başlıyacaktık ki banyodan gelen öğürme seslerini duymamızla yine kahkahamızı bastıramadık...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ertesi gün alarmın sinir bozucu sesiyle uyanmıştım ki burnuma mis gibi bir krep kokusu doldu. Hazırlanıp mutfağa gittim. Ocağın başında babamı görmemle yanına koşmam bir oldu. Yanağını öperek "Günaydıınn" dediğimde babamda gülümseyerek "günaydın" dediği sırada annem içeri girdi. Birbirimize günaydın deyip kahvaltımızı yaptık..."Her şey mükemmel görünüyor değil mi? Bir gün hayatınızda hiç bilmediğiniz harabe bir evde başınıza ne gelebilir? Bunun cevabı için okumaya devam ediniz... Şimdiden teşekkürler yorum yapmayı unutmayınız..."