1-TANIŞMA

175 14 1
                                    

Henüz iki gün önce aldığım kırmızı, dar şık elbisemi üzerime giymiştim.

Ardından makyaj masasına oturup, bir güzel makyaj yaptım.

Siyah rimel, siyah hafif bir far ve kırmızı bir ruj ile makyaj seansımı sona erdirdim.

Sıra uzun kızıl saçlarımı hazırlamaya gelmişti. Tost olan saçlarımı dalgalı yapmak için ilk düzleştirmem gerektiğine karar verdim.

Nihan'nın saç işi daha yeni bittiği için makine henüz soğumamıştı. Saçlarımı bir güzel düzleştirdikten sonra eski tost hallerine dönmesinler diye spreyledim.

Zor bela dalgalandırma işini de yaptıktan sonra rahatlayarak soluklandım.

Tamam. Şimdi hazırdım. Peki ya Nihan? O hala neredeydi?

"Nihan!" diye seslendim. "Hala elbisesemi seçiyorsun ya."

Resmen dolabla bütünleşmişti. Yatağımın üzeri bir sürü kıyafetle kaplıydı. Çarsafımın rengi yoğun kıyafetten dolayı görülmüyordu.

"YA KIZIM HİÇ BİR ŞEY YOK RESMEN BU DOL- ha buldum."

Böğüre böğüre bana bağırırken sonra istediğini bulmuş olmalı ki sesini kıstı.

Elinde uzun hafif yırtmaçlı şık bir elbise vardı. Straplezdi.

"Nasıl sence?" dedi elbiseyi gözleriyle işaret ederek.

"Manyak bir şey bu kızım! Hakkı seni bu kıyafetle görünce ne kaçırdığını çok iyi anlayacak." dedim sırıtarak.

Hakkı bizim üniversitesiteden Nihan'nın babyface'ydi. Ta ki boynuzlana kadar. Hayır, boynuzlanan Hakkı değil, tersine Nihan.

Üstelik yıllar geçti.

Ama biz yine de böyle bir intikam şeysi yapmaya şey ettik.

Amaaaan! Neyse canım. Bende niye açıklıyorsam?!

"Hıh. O pişman olacak, sürünecek peşimden kızım." dedi kendini beğenmişçe.

"Hadi hazırlan daha makyajın duruyor, geç kalmayalım."

Baygın baygın bana baktı. "Ben senin gibi nenem nenem yapmıyorum makyajı." dedi alayla.

Gözlerimi kısıp, sahte öfke bakışları attım ona.

Sonrada dil çıkardım ve hazırlanması için odadan çıktım. Dış kapıya doğru ilerlerken çaprazda duran askılığın altındaki stilettomu aldım.

Giydikten sonra dışarıdaki kapıya dönük olan çardağa oturup Nihan'ı beklemeye başladım.

Zaman geçmeye devam ediyordu, aynı Nihan'nın gelmemesi gibi.

Sıkılıp koyunları saymaya karar verdim.

1 koyun, 2 koyun, 3 koyun.... 18 koyun, 19 koyun, 20 koyun.... 1009 koyun 1110 koyun... 2789 koyun, 2790 koyun AYH YETER!

Aşkın İlk EvresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin