Primul sarut , prima iubire .

27 2 0
                                    


Anelis povesteste

Am plecat amandoi din cabana spre prietenii mei , dar nu i-am gasit in locul unde erau . Apoi mi-am adus aminte ca eu de 3 zile stau cu Harry in cabana din padure. 

L-am sunat pe Nicolas , dar nu mi-a raspuns deloc , dar Nora mi-a raspuns imediat ingrijorata .

- Fato , ce s-a intamplat cu tine?

- ĂĂĂ... Nimic, nimic . Am lesinat pe jos in padure si un baiat m-a salvat . 

-Si era frumos? ma intreaba Nora chicotind

- Da , logic . ii spun eu razand 

- Si ? S-a intamplat ceva intre voi ?

- Nu , Doamne Fereste . Doar m-a ingrijit fiindca am avut o lovitura si nu m-a lasat sa plec pana nu mi-a trecut .

- Aha , atunci e bine . Mi-l prezinti si mie ?

- Da. Stai sa il chem .Harry ... Harry 

- Da draga , ce este?

- Vino sa vorbesti cu prietena mea , Nora .

- Buna Nora , eu sunt Harry .

- Buna Harry . Imi pare bine de cunostinta .

- Si mie . 

- Nora , eu si Harry trebuie sa plecam pana in oras sa cumparam de mancare, fiindca el se va muta la mine acasa , ca el sta intr-o cabana din padure .

- Aha, bine , atunci va las. Pa , pa . 

- Pa , vorbim mai tarziu , poate iesim la o cafea.

Harry povesteste 

Nu stiu cum sa ii spun lui Anelis ca o plac . Chiar imi vine sa tip in gura mare ca o iubesc foarte mult . Tin la ea si ma tot gandesc , oare si ea ma place pe mine? 

Sa ii spun , sa nu ii spun , ma macina intrebarea asta . Cred ca ii spun , eu sunt un curajos si o sa ii spun. 

- Anelis pot sa iti spun ceva?

- Sigur ca da . spune ea cu zambetul pe buze

- Ăăă .. Eu te plac foarte mult si chiar as vrea sa fim impreuna, daca vrei si tu desigur. 

- Off , nu stiu ce sa zic . M-ai luat prin surprindere . 

- Bine, inteleg .

- DA , DA vreau sa fiu cu tine . Normal , credeai ca nu accept . Si eu te plac foarte mult dar nu am avut curajul sa iti spun pana acum . Am crezut ca tu nu ma placi si nu am vrut sa ma fac de ras .

- Doamne , ce bucuros mai facut . 

Anelis sare imediat pe Harry si se saruta pasional , iar apoi merg amandoi spre magazin . 

Ajung acasa amandoi si incep sa se dezbrace . Harry ii da tricoul jos lui Anelis si ea ii da pantalonii .

Se trantesc in pat si incep sa faca dragoste . Harry o pune pe spate si incepe sa o sarute peste tot. 

Ce s-a intamplat numai ei stiu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ce s-a intamplat numai ei stiu .

Dimineata , Anelis primeste un telefon de la cineva . 

- Alo! 

- Cine este la telefon? intreaba Anelis suspicioasa

- Sunt prietena lui Harry , si am aflat ca el sta la tine acasa .

- Da , asa e . Ce treaba ai tu ma rog?

- Pai el este iubitul meu , si ai grija ca daca te prind nu stiu ce iti fac. 

- Stai asa fato , ca nu ti l-am luat eu , el a vrut sa fim impreuna . 

- Aha , bine ! Lasa ca nu las treburile asa neterminate . Noi doua, maine la ora 18:00 langa parcul central , bataie .

- Ce? Nu vin nicaieri.

- Atunci vin eu dupa tine draguto .

Anelis incepe sa planga si se duce imediat la Harry . Ea il bate pe spate cu pumnii ca sa il trezeasca si plange in hohote .

- Da iubire , ce s-a intamplat? intreaba Harry buimac , trezit din somn

- Ce s-a intamplat , asta intrebi tu? M-a sunat iubita ta si mi-a spus ca sunteti impreuna si vrea sa ne batem maine la parcul central la ora 18:00.Ea este varcolac?

- Nu , nu este varcolac , stai linistita . Ea nici nu stie ca eu sunt varcolac .

- Atunci e bine . 







Sub clar de luna❤ HS&HRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum