Ce se intampla cu mine?

27 3 1
                                    


- Vrei sa te duc la doctor? spune Harry 

- Nu , nu am nevoie , nu am patit nimic . Nu te mai ingrijora asa . 

- Bine cum spui tu . Apropo , spune-mi si mie despre tine ceva Anelis . 

- Pai ce sa iti spun? Am 17 ani , sunt eleva , am 2 frati mai mici . Acum tu .

- Am 20 de ani , nu sunt de mult venit aici in oras , am o sora mai mare decat mine cu 2 ani , si parintii mei sunt in alt oras de aproape 7 ani . Nu mai stiu nimic de ei de 3 ani . 

- Aha . Imi pare rau. 

- Nu-i nimic . Nu prea imi pasa de ei . 

- Daca ai nevoie de ceva , sa imi spui , da Harry? 

- Da iubito . 

- Ce ai spus? 

- Scuze , am gresit cuvantul . spune Harry razand 

- Nu-i nimic . Harry , de 3 zile tot aud voci in capul meu si am un simt al mirosului mai dezvoltat , a da , mi-au crescut unghiile mari si sunt maro . Ce se intampla cu mine?

- Hmm ... nu stiu , chiar nu stiu . 

Harry povesteste .

Nu stiu cum sa ii spun ca eu am muscat-o , si ca se va transforma in varcolac . Mi-e frica ca ma va parasii si nu vreau asta . E asa perfecta . Cred ca ma indragostesc pe zi ce trece de ea mai mult si mai mult . Este diferita , chiar daca va fi varcolac . Vreau sa fie buna ca mine , nu rea ca unchiul meu Peter . 

- Harry , de ce tot te gandesti ? Ai patit ceva ? Spune-mi .

- Nu , Anelis . Sunt si eu ganditor . 

- Bine . Hai sa mergem la culcare , apoi maine dimineata mergem dupa prietenii mei . Da?

- Da. 

Nu stiu ce sa fac , ca in seara asta e luna plina . O sa se transforme , si nu stiu cum o sa o stapanesc sa nu ma omoare . 

Luna deja apare pe cer . Deodata aud un rager 

- Rawwrrr ... Harry ce se intampla cu mine ? Spune-mi .

- Esti varcolac . Te rog stapaneste-te .

- Ceee?? Nu pot , chiar nu pot . 

- Spune asa:  Alpha , Beta , Omega 

- Alpha , Beta , Omega , Alpha , Beta , Omega , Alpha , Beta , Omega . Nu merge . 

- Atunci spune : Trei lucruri nu pot fi ascunse pentru mult timp: soarele, luna şi adevărul.

- Trei lucruri nu pot fi ascunse pentru mult timp: soarele, luna şi adevărul, Trei lucruri nu pot fi ascunse pentru mult timp: soarele, luna şi adevărul, Trei lucruri nu pot fi ascunse pentru mult timp: soarele, luna şi adevărul. Merge , chiar merge .

- Stiam eu ca merge . Tu sti cine ma muscat?

- Da , stiu . Eu te-am muscat din greseala . Te rog sa ma ierti , a fost din greseala . Nu voiam sa te pierd , deaceea nu ti-am spus pana acum .

- Nu o sa ma pierzi , dar trebuie sa ma inveti multe lucruri despre varcolaci .

- Normal . Dar te rog sa nu spui la nimeni , da?

-Promit ca nu spun.

Ma simt asa de usurat ca i-am spus totul . Acum mai e doar sa ii spun ca vreau sa fim impreuna . 


Sub clar de luna❤ HS&HRUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum