O zi ca alta de scoala . Ma trezesc dimineata , imi fac rutina si imi aleg tinuta pentru scoala . Imi iau o pereche de blugi cu talie inalta , un top negru cu craniu bagat in blugi si tenisi negri .
Ma imbrac repede si ma duc sa imi iau mancarea dupa masa , care mi-a lasat-o mama , apoi plec spre scoala .
Ajunsa la scoala , vad ca prietena mea Nora , imi spune ceva de o excursie in padure cu gasca noastra de prieteni .
-Da , mi-ar place sa merg in excursie dar pe seara sa fie mai frumos .
- Normal , fato , tu credeai ca mergem acum? ma intreaba Nora razand
- Nu ! spun si eu razand
- Fetelor , haide sa intram la ora , ca altfel dna Melissa o sa ne puna absente si nu vreau , spune Nicolas prietenul nostru de gasca .
Am terminat orele si ne-am dus fiecare la el acasa . La ora 18:00 ne-am gandit sa ne pregatim pentru excursie . I-am spus mamei ca mergem intr-o excursie dar nu i-am spus unde fiindca sigur nu ma lasa .
Prietena mea Nora a venit cu un rucsac mare dupa ea , parca mergeam intr-o excursie de 7 zile .
-De ce ai luat cu tine ditamai rucsacul ?
-Pai am crezut ca o sa stam mai mult ...
- Cum naiba sa stai mai mult intr-o padure? Tu nu esti sanatoasa?
- Nu prea , spune ea chicotind
Ne-am intalnit toti langa padure si am mers pana am dat de un loc linistit si frumos . Erau multi copaci in jurul nostru si ma infiora cat de cat . Nicolas m-a luat in brate sa ma incalzeasca dar eu l-am respins. Nu imi place ca cineva sa ma ia in brate , cu exceptia mamei .
Eu si Nora ne-am dus in mijlocul padurii dupa lemne de foc . Ne-am impartit amandoua pentru cautari . Dintr-o data aud un fosnet puternic in spatele meu . M-am speriat un pic dar sunt puternica , nu ma sperie pe mine un amarat de animal mic si paros .
Sare ceva pe mine si incep sa tip . Simt cum ceva imi intra in carnea mea frageda , apoi fuge . Ma simt ametita .
Nora povesteste:
O caut pe Anelis de ceva timp , dar nu o gasesc . Am auzit un tipat vag , dar s-a oprit . Oare a patit ceva?! Ma duc dupa Nicolas , ca sa mergem sa o cautam . M-a ingrijoreaza fata asta .
- Nicolas , nu o mai gasesc pe Nora . Ne.am despartit pentru a cauta lemne , si dupa am auzit un tipat . Mi-e asa frica ca nu o mai gasim .
- Da?! Hai mai repede dupa ea . Nu vreau sa o pierd.
- Tie iti place de ea?!
- Nuuuu ! Termina cu astea si hai dupa ea .
- Okey!
Anelis povesteste:
M-am trezis intr-un pat confortabil , si eram intr-o cabana . Oare cine ma gasit? Este vreun hot de oameni sau vreun asasin ? Deja mi-e frica .
Ma uit la rana mea si vad ca mai se vede putin . Au fost niste colti mari si ascutiti . Am ameteli , si aud niste voci ciudate in capul meu . Se aude niste pasi ... oare cine o fi ?
Pe usa intra un baiat cu parul lung , ochi verzi ca jadul si cu muschi .. era frumos rau .
-Buna ! Numele meu este Harry , te-am salvat din padure aseara . Erai pe jos lesinata , nu am vrut sa te las singura acolo , asa ca te-am luat cu mine la cabana bunicilor mei .
- Multumesc mult ! Aseara m-a muscat ceva fix aici la mana .
Ii arat baiatului muscatura , dar ea nu mai era .Disparuse dintr-o data .
- Poate ai visat , spune Harry chicotind
- Nu , nu . Eu nu am visat . Am fost dupa lemne cu prietena mea si ceva a sarit pe mine si m-a muscat .