Първи Ден В Новото Училище

270 11 3
                                    

Здравейте името ми е Кайли и съм на 19.
За втора година съм в колежа на Лос Анджелис. Познавам всички с изключение на новото момче..
Изключително красив новак, разбрах че името му е Джъстин Бийбър. Дори името му е привлекателно.
Днес е първият учебен ден.. Отново ставане в 6:30..
Джъстин стоеше доста отдалечен от нашия клас, изобщо от всеки клас, беше странен и мрачен. Не говореше с никой. Беше строен, висок рус.. Никога не съм чувала гласът му, все пак не е казвал и дума от вчера.
Ейдриан беше моят най - добър приятел

Аз : Моля те сближи се с него!!
Ейд: Прекалено готин е дори няма да ме забележи..
Аз : остави ще го проследя и ще видя всъщността на това красиво момче

Добре, хора няма да ви лъжа изпитвах чувства към Джъстин и то не малки.. Но има и защо
😍👑

След училище той се качи в автобуса както и аз
Седнах най-отзад точно до него. Започнах да го зяпам и той изведнъж се обърна към мен

Дж: Да ти помогна или искаш автограф?

*_* Гласът му както и той беше перфектен.. Усмихна ми се леко..

Той слезе, както и аз, но реших да се отдалеча малко за да не ме заподозрее.
След като малко се отдалечи, тръгнах след него.. Вървяхме доста време и стигна до една изоставена сграда , както вървях не се усетих и от чантата ми падна бутилка с вода..

Дж: Ехо, имали някой?

Скрих се под стълбата на сградата, когато в този момент той се изкачи по точната стълба.!! Питах се Защо?

Изкачих се по стълбата и видях кървави стени, както и дрехи целите в кръв.. А той седна до една стена, сви крака до гърдите си и наведе глава в скута си.. Чудех се какво е преживял..

Дж:Какво искаш от мен защо ме следиш?

По дяволите през цялото време е знаел че го следя..

Аз: Ще ми обясниш ли?
Дж: Кое? Черните сълзи които се стичат от очите ми ли?!
Аз: Как, ти плачеш чер.. *прекъсна ме*
Дж: това е болка, която явно няма да изпиташ.. Болка от смъртта.
Аз: * Седнах до Джъстин *
Дж: Не ти трябва да се забъркваш с мен..
Аз : * хванах лицето му и го целунах*
Дж: Спри.
Аз: искам да споделиш болката с мен.
Дж : не ти трябва.

Джъстин ме погледна и се стече черна сълза от окото му.. Избърсах я.. Сякаш в нея имаше духове които се движат..
Страх ме е..
Дж: Само ти пожела да ме разбереш..

Ужасът в очите му. Where stories live. Discover now