Опитах се да се отърся от случилото се.. Прибрах се. Джъстин ми каза, че има работа за вършене. Оставих го.
Прибрах се с бугатито ми.
Изкъпах се. Облякох това :Хапнах пица и излязох. Реших да се разходя на вън.. Мислите ми могат спокойно да се веят, а не да са заключени в главата ми. Бях свела глава надолу и си мислех за Джъстин и дяволското ми аз..
Неусетно се сблъсках с едно момиче..
Аз: Съжалявам..
? : Няма проблемТова момиче беше много красиво.. Лал говоря сякаш съм лесбийка.. Но ми хареса..
Аз: Ъмм, хей.. Как се казваш
? : Ариана, ти
Аз: Кайли 👑
Аз: Може ли номер, може да излезем
някой път?
А: Даммм.. Ето, *номер*
Намигна ми някакси флиртаджийски.
Лесбийка?? Аз лесбийка ли съм..
Мнее все пак обичам Джъстин.Прибрах се и звъннах на Ариана.
Аз:Хей.. Как си
А: Мм.. Добре.. Странно ми е.. Защото малко те харесвам..
Аз: Лал.
Аз: Мм.. Не съм лесби иначе бих..
А: и какво като не си .. просто може да ми се пуснеш..😂
Аз: Скъпа повярвяй ми..не знаеш с какво се забъркваш
А: Мм..харесва ми..
Аз: Не знам .. Как искаш да се случи нещо между нас😈..
А: Скъпа това не му се чуди..
Аз : К.. Но ти после ще патиш че си се запознала с мен бейби ;)))
А: Много като теб е Имало ;)Оставиш и една целувка по бузата и се замислих
" По дяволите .. Какво за бога ми става .. Аз не съм Лесби мамка му.. Забърках се с момиче .. С МОМИЧЕ. Джъстин избщо не трябва да разбира ... Аз Лесби ли съм ... Лол Смятам я за секси .. Явно има нещо вярно .. "Взех такси и се прибрах .
Мислих над това и ..защо пък не..изневяра с момиче не е изневяра ..Лежах си в леглото когато телефона ми звънна и беше Джъстин.
Дж: Хей Кей как си .. някакви проблеми?
Аз: Мисля че съм лесбийка ..
Дж: Шегуваш се ..??!
Аз: Едно момиче ме заговори и ми изглежда тооолкова секси ..
Дж: Прати ми нейна снимка.
Аз: К●●●●●●SMS●●●●●●
●●●●●●●●●
Дж звъни .
Дж: Мм.. Най нормално момиче?!
Аз: Грешиш.. Лесбийка или нещо повече ..Дж: Ами досега това не съм го виждал..
Аз: Знаеш ли .. И да съм лесбийка и да не съм ..ти ако искаш може и да не го приемаш .. не те моля ..Ще се радвам да не се криеш от мен ако нещата с Ариана се получат ..
Дж: Кайли .. Ти .. Не мога да си представя да си лесби .. Просто аз те обичам и няма да ми е ..*прекъсвам го*Аз: Лоллолололо чакай .. ти да не каза че ме обичаш ?? Ти ме мамеше и ме използва ?!?!?!??!
Дж: Не всичко което казвам го мисля .. Не всичко което правя го искам .. Демон съм забрави ли ..
Обичам те и това го искам ..но ако искаш да си с нея аз съм пас.Аз: Не мисля че съм лесби.. Гадно е .. Няма да ми е приятно да се целувам с момиче мамка му ?!?!?!
Дж: Ришението си е твое.
Аз: Тя може би наистина е обратна но аз..*Джъстин ме прекъсна*Дж: Скъпа .. Бих те целунал през телефона но няма как. Ти избираш какво да си и с какви да си .. Не се влияй от мен . Аз няма да разбера това което преживяваш защото просто не съм гей или пък не съм усещал да съм ...
Няма шанс да те опреквам за нещо което си ..Аз: Толкова те обичам .