part 16

5.7K 229 15
                                    

..ležela jsem v pokoji na posteli a přemýšlela nad celou touhle situací..připadám si jako dě*ka. Nejdřív to byl Harry teď Ash, i když jsem ani s jedním nespala (skoro) tak si stejně tak připadám.

Bůh ví co teď Ash v pokoji dělá po tom co se před chvílí u něho stalo..

Z mých myšlenek mě vyruší hlas taťky "děti večeřee pojďte dolů se najíst" "joo už letím" zakřičela jsem zvedla se z postele a šla ze schodů dolů do kuchyně. Na schodech jsem se potkala s Ashem a ani se na mě nepodíval a neřekl mi ani slovo...doufám, že na mě není naštvaný to by mě mrzelo..

V jídelně jsem si sedla na svoje místo hned vedle Ashe a naproti taťkovi. Sany přinesla jídlo na stůl "dobrou chuť" popřály jsme si a pustily se do jídla, a tak v domě znělo jen cinkání příborů o talíře..

Najednou jsem ucítila dotek na mém koleni a došlo mi, že je to Ash tak jsem se na něj koukla tázavým pohledem 'jako děláš si srandu?' a on se jenom debilně culil jako by nic..tak jsem to chvíli ignorovala, ale pak když už se svou rukou začal přibližovat k mému rozkroku dost mě to znepokojilo jelikož tak metr a půl od nás jsou rodiče..

Doufám, že se kapitola líbí..jo vím je krátká a nudná, ale tak snad mi to odpustíte

Pište komentíky a hvězdičkujte udělá te mi radost hlavně komentováním❤❤

StepbrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat