part 17

5.6K 256 25
                                    

...metr od nás jsou rodiče a on si stejně nedá pokoj..sakra mám jenom kraťásky a on má ruku kousek od mého rozkroku. Začínám bejt nadržená a to není dobrý jelikož Ash je tak krásnej, že bych se na něj klidně teď hned vrhla, kdyby tady nebyly naši rodiče ..

Pochvilce svojí ruku přiblížil ještě blíž a.."děti my teď jdeme se Sany k panu Blackovi na oslavu a vrátíme se až pozdě večer tak jenom aby jste to věděly" řekl taťka a Ash mi najednou zmáčkl stehno..sakra to neměl dělat..do p*dele myslím, že dneska to nedopadne dobře..

Ash

Když jsem břiblížil ruku k Izinimu klínu tak se krásně zachvěla to mě rozpálilo ještě víc no..neptejte se co jsem dělal v pokoji, když jsem odešel od ní z pokoje..ale stejně to nebylo tak super jako by to bylo od ní a ty její provokace mě přitahují čím dál víc❤

"děti my teď jdeme se Sany k panu Blackovi na oslavu a vrátíme se až pozdě večer tak jenom aby jste to věděly" řekl Izin táta a mě jenom hraje do karet a jelikož jde i s mojí mamkou tak to bude na dlouho, protože ona takový akce miluje..

"Doufám, že si to užijete. A za jak dlouho jdete?" řekl jsem "no teď jsme všichni dojedli tak Syny sklidí ze stolu a půjdeme se chystat, takže předpokládám, že tak za hodinku" no tak to vydržim a pak to na Iz vybalim a je mi jedno jak bude reagovat.
-----------------------------------------------------------
Už asi 40 minut ležim v posteli a přemýšlím..dneska se chci už konečně s Iz vyspat a doufám že to vyjde, protože v životě jsem tak z nějaký holky nadrženej a nedočkavej nebyl..

Pak jsem uslyšel klepání na dveře "dále" ....

Zlatíčka jste úžasný tolik čtení a hvězdiček❤❤
P.S. omlouvám se, že jsem dlouho nepřidala část, ale mám málo času kvůli škole atd..

Sledujte na instagramu denny.doubalova ❤❤

StepbrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat