part 19

3.9K 161 9
                                    

Ash

...musel jsem zapadnout do koupelny..sakra můj kamarád nezůstal v klidu a to se mě ještě ani nedotkla jenom semnou byla v jedný místnosti..

Je tak moc neuvěřitelně sexy. "Tak jo Ashi uklidni se to bude v pohodě teď tam za ní půjdeš a pěkně to rozjedete." řekl jsem si pro sebe na uklidnění. Šel jsem k zrcadlu, trochu jsem si poupravil vlasy a vyšel jsem z koupelny.

Když jsem vyšel z koupelny Iz seděla na mé posteli a podívala se na mě "už jsi se uklidnil?" řekla s úšklebkem "já se uklidnil, ale ten dole moc ne..spíš je to čím dál horší." usmál jsem se "tak to aby jsme s tím něco udělali co myslíš?" řekla svůdně a přibližovala se ke mě "to rozhodně musíme." když přišla ke mě chytla mě za tročko a tahala mě k posteli. Když jsme k ní dorazili tak mě na ní strčila. Dopadl jsem do měkké postele a ona si na mě obkročmo sedla.

Začala mě líbat na krku měl jsem z toho husí kůži našla moje citlivý místo. Já si dal ruce na její krásný štíhlý boky. Mezi tím co se její úžasně hebký rty věnovaly mému krku pomalu jsem ji sundaval župánek.

Přetočil js nás a tak jsem byl teď nad ní. Je tak krásná pomalu si uvědomuju, že už to pro mě není jenom chtíč a touha po jejím těle..ale to jsem trochu odbočil teď se jí musím na stoprocent věnovat.

Líbal jsem jí od krku ke klíční kosti "ach.." vzdychla když jsem se rozkrokem otřel o její. Od klíčních kostí jsem se přesunul na její dosti vyvynutý hrudník a chvíli se věnoval jejímu poprsí které bylo zahalené v krajkované podprsence proto jsem dal ruce pod Iziiny záda a rozepl ji, sundal a odhodil někam do prostoru pokoje "seš tak nádherná zlato." když jsem to dořekl tak se Iz krásně začervenala a já pokračoval ve svojí práci. Pomalu jsem postupoval svými rty po jejím krásném plochém bříšku k lemu kalhotek..

Táák konečně zase nová část <3
Prosím koment

Omlouvám se, že žádná dlouho nevyšla, ale teď budu zase snad aktivnější :*

Lovískuju vás micinky <3

StepbrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat