Capitol 2

25 1 0
                                    

Urcate în taxi-ul ce a venit extrem de repede, așteptăm cuminți pe bancheta din spate să ajungem la destinație...Odată ajunse,plătim șoferului și coborâm jos...În fața casei era deja un haos total...Băieți și fete care mergeau pe 15 cărări de la atâta alcool,mizerie pe jos. Am intrat înăuntru și surpriză :
- Hei, fetelor,ce ma bucur ca ati ajuns,chiar am crezut ca nu o sa vi Aliss,și îmi pare bine deoarece sper sa cunoști pe cineva în seara asta...chicoteste fata din fața mea care este mai mica de statura,undeva la 1,57 m, este brunetă, vopsită și are niște ochi ai dracului de întunecați... Este îmbrăcată într-o rochie neagră cu tull și ghete negre cu cataramă aurie.. Are parul tuns bob și un piercing în nas ca și un porc doar ca al ei e frumos cu pietricele:)) câteodată mă minunez de stilul ei extravagant, dar e prietena mea și știu ca are un suflet bun.

- Sigur nu te aștepta ca eu sa cunosc pe cineva...răspund eu tuguindu-mi buzele.

-De ce nu,sunt o droaie de băieți pe aici care sunt dornici sa te cunoască, printre care este și Tim!
Când aud numele ăsta, ma apuca niște fluturi în stomac,niște furnicături pe sirea spinării...Nu aș crede ca un băiat atât de popular și de frumos ca el ar putea sa aibe ceva cu mine...nici prin cap nu mi-a trecut vreodată ca eu aș ajunge sa umblu cu un tip beton ca el...Fetito, mai visează mult și bine,îmi spune vocea interioara.

- Kelly,nu fi proastă!!! Nici nu ma gândesc la așa ceva,el este ocupat cu popularitatea și majoretele lui,nu se uită el la una ca mine,fi serioasă! Spun eu cu un regret care îmi face inima să doară.

-Dar ce crezi ca majoretele alea au ceva mai bun ca tine?? Tu arăți beton,parcă ești ieșită din reviste și nu m-aș mira ca Tim sa se uite la tine...

- Pentru ca Tim e Tim și hai sa încheiem subiectul ca nu are rost...hai sa luam ceva de băut.. spun eu întorcându-mă cu spatele la ea și pornind spre bucătărie.

Am uitat complet de Ema vorbind doar cu Kelly,sunt o prietena groaznică dar sunt sigura ca se distrează pe aici cu vreun băiat nou agățat :)).Ajungând în bucătărie realizez ca Kelly nu m-a urmat la bucătărie.Oare unde s-o fi dus și proasta asta??!!! Îmi desfac o doza de Coca-Cola și o savurez liniștită stând relaxată pe blatul din bucătărie. Aud niște pași apropiindu-se de mine și aud o voce teribil de groasă dar sexy spunându-mi :
- Bună, ce faci aici singurică?
Rămân ca o statuie când întorc capul și îl observ pe Tim,îmbrăcat într-o pereche de jeansi negrii cu un tricou alb mulat și o geaca neagra de piele...cu parul ciufulit și cu barbă stătea și se uita la mine cu ochii lui verzi parca înfometați de senzații noi..

- Bună,uite am plecat împreună cu prietena mea spre bucătărie dar se pare ca doar eu am ajuns,ea cred ca s-a rătăcit printre petrecăreți...spun eu stanjenita de frumusețea asta de băiat care îmi face inima sa bata la turații maxime.

- Hmmm...halal prietenă, crede-mă știu sentimentul de a fi lăsat baltă, așa sunt și prietenii mei..bombăne el,apropiindu-se de blatul pe care stăteam liniștită acum câteva momente..

Și văzând ca este dornic de o discuție cu mine,înghit în sec și ma prezint...cu toate ca ma prefac ca nu ii știu numele, îl cunosc de atâta timp neavând ocazia de a sta asa aproape de el vreodată.

-Scuză-mă, am uitat sa ma prezint,eu sunt Allison dar poți sa îmi spui Alli.

- Este în regulă, eu sunt Tim! spune el întinzând mâna dornic sa o atingă pe a mea.
Întind mână spre a lui și când o ating simt ceva,ceva care nu pot sa descriu în cuvinte...
- Îmi pare bine,spun eu cu un zâmbet cât casa.
Îmi cer scuze imediat și părăsesc încăperea plina de emoție... Dau fuga repede în living unde o vad pe Ema și o strig cât pot de tare până aceasta mă aude și se întoarce spre mine.

-Fata,eu... și îmi înghit vorbele când îl privesc pe Tim zâmbind la mine.
-Ce ai pățit? spune ea mirată de blocarea mea și se uita în direcția în care ma uitam eu și când vede cine îmi zâmbește îmi dă cu cotul în coaste și scot un țipăt ascuțit.
- Hmm,se pare ca am un admirator,spun eu și plec spre el cu tupeu.
Începe sa se audă în boxe melodia a lui Duke Dumont- Ocean drive, ma opresc în fata lui cam la un metru și încep sa ma mișc pe ritmul melodiei făcând semn cu mana sa mi se alăture.El ma ascultă și vine încet spre mine și ma prinde de talie și ne mișcăm împreună. Eu îmi pun mâinile pe pieptul lui și îl mângâi, hmmm ce mușchi are,iar el oftează și ma privește cu o privire ucigator de sexi,mă prinde cap cu ambele palme și ma trage spre gura lui,iar eu ma năpustesc asupra ei dornica sa ii simt gustul dulce.Imi apasă buzele cu buzele lui moi și îmi cercetează gura cu limba lui umedă. Simt ca leșin de la senzațiile noi pe care le simt datorită lui.Ne sarutam, iar și iar și iar până își lipește de mine mădularul său erect.Eu când îl simt ma retrag speriată, îmi cer scuze și plec.

-Alli, stai puțin...
Și eu plec în trombă la prietena mea și ii spun sa cheme un taxi.Stiu par o idioată, dar sincer nu vreau sa ajung în patul unui bărbat sexi dar totodată necunoscut. Am ieșit afară așteptând taxi,dar se aude un motor de mașină în dreapta mea,iar când întorc privirea vad o mașină de un gri închis, destul de luxoasă, vine pana în fața ochilor mei și coboară geamul și îl zăresc pe Tim.

-Haide,te duc eu!
- Nu, mersi! Nu vreau sa par o idioată, dar ma intimidezi.
-Serios?? Hai te rog cu mine ca te duc întreaga acasă. Promit!
Iar eu bineînțeles, ma pierd în fata vorbelor sale și urc în mașină. Înăuntru tapițeria era de un crem și mirosea frumos a vanillie.El ma privea cu o dorință arzătoare iar eu am roșit ca o roșie la față.

-Spune-mi te rog adresa,asta dacă nu vrei sa mai stai cu mine puțin.
-345 Park Avenue... spun eu...
Și mergem tăcuți spre casa unde locuiam.Cand am ajuns în fața casei ii mulțumesc și dau sa cobor iar el ma prinde de mana și spune:
-Te rog,mai stai puțin! spune parcă implorând sa mai stau.
- Bine,mai stau.
Sper să pot să vb cu el fără să fiu rușinoasă, la cum arată și cum sărută acum m-aș arunca să-l sărut, dar binenteles că nu vreau sa creadă ca sunt alta cucerire de-a lui.

Bună, sper ca nu v-am plictisit și sper ca nu sunteți supărați dar o să incer sa postez capitole mai lungi de atât, ținând cont ca e prima oara când scriu aș dori să îmi cer scuze pentru eventualele greșeli.Va pup.

O Iubire Imposibilă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum