"Peacock!Emprisonnent le miracle!"

2.8K 144 40
                                    

marshmallow135 'e itafhen...

Ertesi sabah

Sarı ışığın pencereden içeri süzülmesi ve gözlerini bulması ile uyandı genç kız.Saate baktı.Ve hemen yataktan fırladı.Çünkü alarmı iki kez çalmıştı.Yani şu an dersin başlamasına 5 dakika vardı.

Hemen tarağı kaptığı gibi aynanın başına koştu.Saçlarını hızla tarıyordu ki,

-Ben neden süsleniyorum ki?dedi.Okulda aşık olduğum,bana aşık olmasını istediğim bir Adrien yok ki!Çünkü bana zaten aşık!Ama maskeli halime!

Gözleri doluyordu.Tikki bunu fark etti,

-Marinette okula geç kalıyosun!

Marinette dolan gözlerini elinin tersiyle sildi.Ve okul için hızlıca hazırlanmaya başladı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Adrien bugün okula gitme!dedi Gabriel,sert ve emir verir gibi bir sesle.

-Ned-

-Beni duydun,sorgulama!Kahvaltını ettikten sonra odama gel!

Adrien,istemese de olumlu anlamda başını salladı.Çünkü ne zaman babası onu çağırsa;ya işi,ya da oğlunun okula gitmesini istemediği hakkında konuşuyordu.Ve Adrien bu konuşmalardan çok sıkılıyordu.

Adrien bu düşüncelerden kurtulup,sallana sallana kahvaltı yapmaya koyuldu.Ne kadar geç kalırsa o kadar iyiydi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Ona söyleyecek misin?

Konuşan küçük Kwamii Nooroo'ydu.

Olumlu anlamda başını salladı Gabriel.

- Ama sana güveni kalmaz, söyleme!

Nooroo,Plagg'ın Adrien'da olduğunu,yani onun Kara Kedi olduğunu biliyodu.Çünkü;Nooroo,mısır almak için mutfağa indiğinde Plagg ve Adrien'ı görmüştü.

Nooroo'nun dediklerinden sonra Gabriel'ın aklına,bundan 12 yıl öncesi gelmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Flashback;

İki genç bankta oturuyorlardı.Etrafta hafif esen rüzgar,boy boy bitki vardı.Çocuk cıvıltıları ise insana huzur veriyordu.

Ancak bir anda etraf karardı.İkisi de aynı ancda birbirlerine baktılar.Hemen bir ağacın arkasına saklandılar.

-Nooroo kanatlar!dedi Gabriel ve Papillon oldu.

-Mirabelle tüyler!dedi Eliane(Mrs.Agreste) ve Peacock

Böylece iki süper kahraman işlerini yapmaya koyuldular.

O günlerde şuanki gibi Hawk Moth yoktu.Kötülük salan bi çete vardı.O çetenin başı da mucize sahibiydi.Tilki mucizesi...O da Hawk Moth gibi gücünü kötüye kullanıyodu.Nasıl? derseniz,insanlara sadece tilkilerin anlayabileceği ancak insanlarında bu seslerden durumlarına göre anlam çıkarabileceği ses dalgaları yolluyordu ve insanlar çıkardıkları anlama göre bişeyler yapıyordu(Miraculous Holder'ler ses dalgalarını nerden olursa olsun hissedebiliyorlar ama ondan hiçbir şekilde etkilenmiyorlar).Kurbanını negatif duygular içeren biri seçiyordu ve sonuç olarak ortaya kötü sonuçlar çıkıyordu.

Ama bugün farklıydı.Ortada ses dalgası falan yoktu.Sadece kahramanlar-
ın etrafları kararmıştı.Dışarda çocuklar neşeyle oynuyodu.Karanlık kimsenin umrunda değildi.Çünkü onu görmüyolardı.

Birden karanlığın içinden biri göründü.Yaklaştıkça görüntü daha netleşiyordu.Onu iyice görmeye başladıklarında bunun o olduğunu
anlamışlardı.

Miraculous!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin