-"Çok anlayışlısın"
-"Öyleyimdir"
İkiside gülmeye başladılar.Kahkahalarla hemde.Kara Kedi,kızın ne kadar güzel güldüğünü fark etti.Onu doya doya saatlerce bu şekilde izleyebilirdi.
Ancak
O an ikisininde fark etmediği bir şey vardı.Kara Kedi'nin bir patisi kalmıştı.Bir süre sonra,gülmeye devam ederlerken Kara Kedi'nin gözü yüzüğüne takıldı.Ancak çok geçti.15 saniyesi kalmıştı.
Hızla koşmaya başladı.Bir ağacın arkasına attı kendi.Ve o anda normale dönüştü.
Uğurböceği ne olduğunu anlayamamıştı.Onun arkasından gitti.Sonra onun ağacın arkasına girdiğini-kendini attığını gördü.
O da ağaca doğru yanaştı.
-"Kara Kedi ned-
Sözlerini bölen gördüğü yemyeşil gözlerdi.Her ne kadar elleriyle yüzünü kapatmaya çalışsada geç kalmıştı Adrien.
-"A-adrien?!S-sen sen...Yok ya olmaz öyle şey!Yoksa öyle mi?Offfff!"
-"Böceğim iki dakika sakin olur musun?Bi dakka.Ahh böceğim dedim!Kendimi dönüşmüş halde sa-"
Üst üste kırdığı potları fark edince sustu Adrien.Zaten anlamıştı genç kız her şeyi.
Gözlerinin dolduğunu hissetti Marinette.
-"Gitmem lazım"dedi.Sesinden ağladığını anlamasın diye uğraşmıştı.Ama başaramamıştı.
-"Bekle Uğurböceği!"diye bağırsada Uğurböceği gitmişti.Bir beneği kalmıştı.
-"Sana ihtiyacım var...gitme!"
Duymamıştı Uğurböceği onu.Sadece inci gibi akıp giden gözyaşlarının nedenine odaklanmıştı.
Demek ki Adrien seviyordu onu.Aslında onu değil,Uğurböceği'ni.Odasına dalmasıyla normal haline dönüştü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Flashback;-"Başka biri var."dedi."Senin kalbinde başka biri var"
Ancak çoktan Uğurböceği yoyosunu fırlatıp gitmişti.Bir beneği kalmıştı çünkü.
-"Gitme"dedi kedi."Sana ihtiyacım var"
Duymamıştı Kara Kedi'yi Uğurböceği.O an sadece boynuna kadar inen yaşların nedenine odaklanmıştı. Yeterdi artık! İncinen o,kötü olan o oluyordu.Oysa kimse düşüncelerini sormuyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-"Onu takip etmeliyim"dedi Adrien.-"Adrien halinle mi?Zaten gözden kayboldu"Adrien normale dönüştüğünde,yüzüğün içinden fırlayınca ceketinin içine saklanan Plagg sormuştu bu soruyu.-Oha nasıl uzun bir cümle yazdım :o -
-"Haklısın.Ona birkaç gün zaman tanıyıp öyle konuşmalıyım.Ancak anlamadığım bir şey var.Neden bu kadar şaşırdı?Beni gerçekte tanıyor muydu acaba?"
"Çünkü seni gerçekte tanıyor.Hatta sana aşık.Tabii Uğurböceği benim tahmin ettiğim kişiyse" dedi Plagg,tabii ki de içinden söyledi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-"Sanki dejavu yaşıyorum"dedi Tikki.Marinette geçen olaydan sonra olduğu gibi hüngürt şakırt ağlıyordu.
-"Ama Tikki,benim bunca zamandır aşık olduğum çocuk aslında beni seviyormuş.Ama Uğurböceği halimle.Sadece maskeli halimle...!"
Yine ağlamaya başladı
-"Haklısın,hem de ne desen."
Bir süre sessizce oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous!
Fanfic"Ve kedi, böceğin kendisine aşık olmayacağını bilse bile, onu kendine aşık etmeye çalışmaktan vazgeçmedi...."