Justin Bob (Q&A)

63 21 3
                                    

Bob: Acum ca m-am pus pe Q&A mă întreb  " De ce cacat mă uit eu la Minamax la  Repetati cu Noddy?"( Autoare: No amu serios io chiar mă uit la Repetati cu Noddy, fmm Armand) Dar problemele astea existențiale nu conteaza.
Jerry: Nouane cares. (traducere: No one cares).
Maricica: Bon...Deci...Ummm...O fata numita FancyGirl10, dar noi o sa iti...
10: Da, da...*musca dintr-o gogoașă* Mă lași sa vorbesc.
Maricica: Bine Boss.
10: No hai. Deci: 1.Bob, dacă Maricica ar fi fost un cort foarte foarte sexy... ce ai face?
Bob: I-as fi stâlp de susținere. Dacă înțelegi ce vreau sa zic *perv face*
Maricica: *Pocker Face*
10: Okkk....Cred...Niexttt: 2. Bob, dacă Maricica ar fi o extra-doza care te face mai sexy dacă te căsătorești cu ea, ce ai face?
Bob: Pot trăii și fără și fiu mai sexy.
Maricica: *cu tigaia* P£&$# ma-tii! !
Bob: RUN!!! *încearcă sa sar pe geam*
10: *il prinde pe Bob de guler și îl trage inapoi* Stai ba ca am nevoie de tine aici. Mai am intrebari: 3.Bob,  dacă ai fi Justin Bieber,  ce ai face?
Bob: Baby, baby, baby, ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh
Baby, baby, baby, ohh
Like baby, baby, baby noo
Like baby, baby, baby ohh. 
I thought you'll always be mine, mine. 
10: WTF????
Bob: No amu serios dacă as fi Biber drect cu lama la vene mă vedeai. ( scuze fanilor, da amu serios baby, baby, ohh /baby, noo; totusi aplauze pentru Love Yourselfe)
10:........O.......k......: 4. Bob,  dacă ai fi mai sexy,  ce ai face?
Bob: Probabil as exploda ca nu am cum sa fiu mai sexy.
Jerry: Da tu nu te-ai uitat la mine?

Toti:Tuuuuu? PfffffHahahahahaga!!!!!!!!!
10: Hahahhaha. ..Ma ro... Hahahhaha!! Scuze, scuze. Asta e ultima*lakrima* 5.Bob, facă Maricica ar muri, ti-ar păsa?
Maricica: *cu tigaia* Da chiar puiule, ti-am pasa?
Bob: *transpira ca micii pe gratar*(aitoarea: wtf, de unde îmi vin astea ) Ummm. ...Sigur...
Jerry: Bine pa...Ca dacă mai stăm mult se bat ăsta.

Bob, cel mai sexy cartofUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum