Fufu cu Maricica ( Q&A)

94 23 2
                                    

Bob: Cf praduitorilor? Tot pe Wattpad, tot pe Wattpad? No....Amu hai sa începem Q*efect dramatic de suspans*&*alt efect dramatic de suspana* A-ul...care, după ce m-am interesat mult am aflat ca înseamnă Questions and Answers și după ce am căutat pe Goagle am aflat ca înseamnă Întrebări și Raspunsuri. Deci
sa începem.
Jerry: Zizumi ne sp...
Zizumi: Da...Da...Las' ca mă prezint singura: Super, mega, extra ordinara Zizumi va spune: 1.Hei!
Bob: Buuuunnnnaaaaa.....
Maricica:*îi da lu' Bob cu Dry Cooker-ur în cap lui Bob* Bună.*învârtind tigaia* Stai departe de Bob.
Jerrt: Bună Zizu....*voce seducatoare* Ce faci?
Zizumi:*ia un robinet Delimano* Bon....Sa va spun provocările și întrebările. 2. Bob te provoc sa faci fufu cu Maricica.
Bob: Nu pot ca peste 9 luni îmi cere pensie alimentara, ca lu' Borcea.
Maricica: Da ai promis fmm.
Bob:*sopteste* Taci în ma-ta.*nu mai sopteste* Mai zi Zizumi.
Zizu: 3. Jerry te provoc sa săruți cadavrele de castraveți.
Bob il prinde pe Jerry care încerca să fuga.
Jerry: Nu mă puteți obliga.....NUUU.
Maricica aduce un cadavru aflat intr-un sac de plastic apoi îi scoate capul.
Bob îl împinge pe Jerry în castravete și buzele lor se unesc apoi Jerry leșină.
Bob: Bine ca a leșinat ca acum trebuie sa îl filmez la dus. Mere și o poza?
Zizu: Cred ca da.
Bob: Bon. Na poza:

Toti: Ffff

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Toti: Ffff....Hahahhaha....Nice fund, Jerry.
Jerry:*leșină iar*
Zizu: Acum vine partea mea preferata: Întrebările. 1.Pe cine alegi intre Ciuperca și Maricica.
Maricica:*cu tigaia în mana stand lângă Bob* Da' chiar pe cine alegi?
Sofronica:*cu un fotoliu în mana*Spune dragule.

Bob: Kill me please.*leșină și el*.
Zizumi:...Jerry de cine iti place?
Jerry: *se ridica de pe podea și roseste* De nimeni...dar sa știi ca ai niște ochii superbi.*roseste și mai tare*
Zizumi: Hahum....Doiiii.......: 2.Maricica, dacă ai fi un morcov, ce ai face?
Maricica: Probabil as fi și mai sexy.
Zizumi: Lol...Niext...3..Bob dacă ai putea zbura undeva, unde ai zbura?
Bob:*de pe podea* Cat mai departe de nebunele astea doua.
Maricica și Sofronica îi dau în cap cu ce au la îndemână.
Zizumi: Sttttoooopppp! Mai am intrebari. 4..Jerry, dacă ar apărea un castravete mai sexy ce tine ce i-ai face?
Jerry: Pai mai întâi ma-si sinucide și apoi l-as omoară și pe el.
Toti:*poker face*
Zizu: Amu am o întrebare pentru toți:5. Ce vreți sa primiți de la Moș Crăciun ?
Maricica și Sofronica: PE BOB.
Bob: Un scut anti-nebune.
Jerry: *incet*Pe tine.
Zizumi: Ce?
Jerry: O bluza, o bluza!
Zizu: Următoarea intr... Se pare ca nu mai am nimic. Zizumi pleacă. PACE✌
Bob: Ne mai vedem.Pace.
Zizumi:*îi da cu robinetul în cap* Ăsta e replica mea.

Bob, cel mai sexy cartofUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum