Era o zi calda în Camara. Becul lumina tot și caloriferul era încălzit.
Cei doi eroi făceau ce știau sa facă mai bine: erau sexy.
Și cum stăteau ei sexy pe clanta s-a deschis ușa și cei doi au căzut în cur.
Jerry: Ba, Sexy Potato...Ce felia mea se petrece aici. No...amu 2 secunde eram sus și acuma ne-am făcut salata.
Bob: Ba...Nu-stiu... Da...io mă duc pana la Maricica Ardei Gras. Ca...stii și tu cât de sexy e.
(asta e Maricica:)
Și așa a rămas Jerry singur.
Și cum statea el așa singur și Sexy a intrat în Cămară un om.
Om: Hmmm...Am pofta de salata de castraveți.
Jerry (care era un castravete ) a împietrit.
Lui Jerry îi era frica. Jerry a făcut pe el. Ce se va întâmpla cu Jerry? Oare va fi mâncat?
Ce sa facă Jerry?
Jerry a decis sa fuga ( Jerry e un barbat curajos). Jerry s-a ascuns în spatele borcanului cu Murături.
Cat de înfricoșător era pentru Jerry sa vadă acele cadavre de castraveți înmuiate în lichidul ăla toxic înfiorător. Jerry auzise ca toți castraveții care nu sunt sexy ajung în borcanul cu murături.
Om: Aici erai...
El întinde mana înspre borcanul cu murături dar atunci...in loc sa îl ia pe Jerry si sa îl facă salata a apucat borcanul și i-a desfăcut capacul apoi a înfulecat tot și a plecat ragaind (omul, nu Jerry).
Jerry era șocat, dezgustat și probabil traumatizat pe viață...dar era viu. Și asta contează.
Și așa a mai trecut o zi normala în Cămară.
****
Vă asiguram ca nici un castravete nu a fost rănit.
CITEȘTI
Bob, cel mai sexy cartof
Roman pour AdolescentsEl e bob. Bob nu face prea multe. Pentru ca Bob e un cartof, iar prietenul lui Jerry castravetele e cel mai sexy castravete.