Hoi ik ben Lisa ik ben 14 en ik heb geen moeder meer. Want ze had kanker en was daardoor overleden. Natuurlijk was mijn vader daar kapot van. Maar toen gingen we verhuizen want mijn vader kon niet meer in dit huis wonen. Omdat hij anders te veel aan mijn moeder zou denken. Dus toen gingen we van Amsterdam naar Utrecht. Omdat mijn vader niet meer in Amsterdam wou wonen. Ik wou zelf ook nooit naar een nieuwe school maar ja het moest. Maar de eerste dag op die school ging het meteen verkeerd.
Oke klas we hebben een nieuwe leerling en ze heet Lisa. Sta maar op Lisa en stel je zelf maar voor. Ik vond dat natuurlijk helemaal niet fijn want ik ben nogal zo een verlegen type maar ja ik moest het. Ehm hallo allemaal ehm ik ben Lisa en ehm ik houw van ehm knutselen en ehm tekenen. Na dat ik klaar was met me zelf voorstellen was ineens iedereen aan het giechelen omdat ik heel vaak ehm zei. Toen de school was afgelopen kwam er iemand naar me toe toen ik bij mijn kluisje stond. Hey Lisa whats upp. Ehm ehm zei ik toen. Kom op stel je niet zo aan ik ben Julia. Toen ik nieuw was op deze school vond ik het ook heel spannend. En ik zou je alvast een ding vertellen Lisa. Die twee meisjes die vooraan in de klas zaten heten Natacha en Naomi. Ze zijn de populairste in de klas dus ik zou niks tegen hun zeggen. Ehm waarom dan niet. Nou omdat ze nieuwelingen haten. En het was niet zo slim van je om je Insta naam te vertellen in de klas toen je je zelf ging voorstellen. Maar waarom dan niet. Sorry ik moet gaan. Oh oke.
Toen ik thuis kwam ging ik meteen op Insta. Toen kreeg ik ineens een berichtje van xxxlovegirlNatacha. Ze typte, Hey loser hoe gaat ie. Toen stuurde ik, Goed en met jou. Maar toen stuurde de ze, Rot kind ga weg. Blijkbaar wou ze me alleen beledigen dat had ik natuurlijk kunnen weten, het spijt me srry natacha. Maar ja blijkbaar was wat ik had getypt heel ernstig, HOE DURF JE MIJM NAAM NIET IN HOOFDLETTERS TE SCHRIJVEN *** KIND JIJ *** IDIOOT STERF MAAR NET ALS JE MOEDER. Ik vond het natuurlijk niet erg dat ze me uit schold maar wel dat ze het over mijn moeder had.
JE LEEST
Het Virus
RandomHet gaat over een meisje genaamd Lisa En ze wordt gepest op internet en in het echte leven. Maar toen kreeg ze een virus die alleen zij had dat dacht ze dan. En de rest moet je maar zelf lezen. Maar er zitten wel scheldwoorden in. Srry daarvoor maa...