Het was ochtend ik keek snel of ik een berichtje had gekregen maar gelukkig niet. Toen het pauze was ging ik op zoek naar iemand die mijn vriendin kon zijn. Toen zag ik iemand alleen zitten ik tikte haar aan maar het was NAOMI!! Ik dacht dat ze boos zou worden maar niet dus ze was aan het huilen en ineens zei srry het spijt me vergeef me ik maakte een grote fout. Natuurlijk vergeef ik je maar wrm huil je. Ze zei alleen Natacha en toen begon ze weer te huilen toen Appte ze het me omdat ze het niet kon zeggen. Er stond dat Natacha ineens haar ging uitschelden en dat ze zei dat Julia alles goed doet en Naomi alles slecht doet zo als haar leven. Toen zei ik of ze mijn beste vrienden wou worden en toen lachte ze en knuffelde me en zei. Waarom wil je me nog als vriendin ik heb je uitgescholden. Maar toen ik wou zeggen dat ik het niet erg vond kwam Natacha eraan. En ze duwde Naomi op de grond en toen maakte ze een foto van haar en liep weg. Nee nu gaat ze die foto online zetten ( snik snik) . Niet als ik haar telefoon heb Zei ik toen. Ze sprong half op me en vroeg hoe ik eraan kwam toen zei ik dat ik het snel uit haar zak had getrokken. En toen na school kwam ze om 7 uur langs en vroeg of ze bij me kon slapen want ze was zo blij met me en ik zei natuurlijk ja. Eigenlijk is mijn oude pestkop mijn vriendin maar nu is ze een schat. In de nacht gingen we elkaar verhaaltjes vertellen. En daarna verwijderde ik die foto van Naomi die Natacha had gemaakt. Op de volgende dag legde ik haar telefoon in haar la. Maar toen ik dat net wou doen kwam Julia. Ze pakte me tas af en haalde mijn telefoon eruit. En toen stapte ze erop alsof het een speeltje was. Toen kwam Natacha ook nog en pakte mijn eten en gooide het in Naomi's gezicht. Toen ging Natacha lachend weg. Ik rende huilend naar huis en riep mijn vader maar die was op werk. De volgende dag toen riep ik in de ochtend tegen me vader of naar een andere school mocht maar nee dus.
Vandaag op onze school was de directeur jarig dus ze hield in de avond een soort gala feest ik verheugde me daar best op. Maar niet als er iets erg gaat gebeuren.
JE LEEST
Het Virus
RandomHet gaat over een meisje genaamd Lisa En ze wordt gepest op internet en in het echte leven. Maar toen kreeg ze een virus die alleen zij had dat dacht ze dan. En de rest moet je maar zelf lezen. Maar er zitten wel scheldwoorden in. Srry daarvoor maa...